Gjest Nesevis Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Kan jenter være pene selv om de har en bred nese, eller er man da maskulin og unormal (som jeg føler meg med denne nesen min). Og er det noen som har noe erfaring med å ta restylane i nesa for å forme den mindre? Så en slik video på youtube, men det må jo bli dyrt å gjøre dette hver 3 mnd :/
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Bilde? Enten av deg eller finn et bilde på Google som ligner. Anonymous poster hash: f1727...9eb
Gjest TS Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 http://uk.eonline.com/photos/3859/jennifer-aniston-movie-star/144964 Meget lik til denne, men syns den passer mye bedre til hennes ansikt enn mitt som er veldig lite og nett ellers..
Magnifique Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Hei. Jeg synes den nesen var helt fin. Og det er sikkert din nese også, TS! Jeg vet at det ikke er bare-bare å like sitt eget utseende, men likevel: prøv! Hva med og fokusere på øyne, eller lepper? Legg et ekstra lag mascara, eller prøv en leppestift med en sterk farge? Det kan ta fokuset bort fra nesen din. Men som sagt: jeg tror ikke nesen din er så ille!
Gjest ts Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Hei. Jeg synes den nesen var helt fin. Og det er sikkert din nese også, TS! Jeg vet at det ikke er bare-bare å like sitt eget utseende, men likevel: prøv! Hva med og fokusere på øyne, eller lepper? Legg et ekstra lag mascara, eller prøv en leppestift med en sterk farge? Det kan ta fokuset bort fra nesen din. Men som sagt: jeg tror ikke nesen din er så ille! Takk for svar bruker en del sminke nettopp pågrunna nesa, bruker 3 kvarter hver dag faktisk men føler fortsatt blikket til folk blir dratt til nesa mi under samtaler om vi sitter tett, og føler meg derfor maskulin og unormal på en måte. Har jo blitt 25 år så er ikke håp for at nesa har vokst i utakt med resten heller desverre :/
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Har aldri merket at Aniston har en særlig bred nese… Anonymous poster hash: 33f31...095 4
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Har aldri merket at Aniston har en særlig bred nese… Anonymous poster hash: 33f31...095 Den er operert nå.
agirlandagun Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 http://uk.eonline.com/photos/3859/jennifer-aniston-movie-star/144964 Meget lik til denne, men syns den passer mye bedre til hennes ansikt enn mitt som er veldig lite og nett ellers.. Hva F er galt med deg! Blir sur jeg. Jeg har bred nese også kommer du og klarer på hennes perfekte nese. Serriøst!!! 1
Gjest ts Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Hva F er galt med deg! Blir sur jeg. Jeg har bred nese også kommer du og klarer på hennes perfekte nese. Serriøst!!! Det var virkelig ikke meningen at det skulle virke negativt for deg eller noen andre. Var nesa hennes på det bilde jeg snakket om, ikke hvordan hun ser ut generelt pluss at jeg som sagt har et veldig lite ansikt og små trekk, da blir nesa langt mer fremtredene hos meg enn hos Aniston!
agirlandagun Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Det var virkelig ikke meningen at det skulle virke negativt for deg eller noen andre. Var nesa hennes på det bilde jeg snakket om, ikke hvordan hun ser ut generelt pluss at jeg som sagt har et veldig lite ansikt og små trekk, da blir nesa langt mer fremtredene hos meg enn hos Aniston! Nei, du er pen, basta. Slutt å klag ellers får du meg til å føle meg enda styggere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå