Gå til innhold

Han kommer for fort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke et problem for meg, men det er et problem for ham! Han opplever det som at han ikke er i stand til å tilfredsstille meg. Jeg trenger ikke lang tid med penetrering for å komme (ikke med ham iallefall), men han kommer etter 20 sek, mens jeg trenger 30-40 (for å gi ca tid). Når han begynner å føle at han skal komme, så tar han den ut helt, venter et par sekunder og setter den inn, så gjør han det igjen og igjen ... Men på denne måten blir hele greia ødelagt for meg, fordi jeg må ha tingen inne for at orgasmen skal bygge seg opp uavbrutt. Jeg er redd å si det til ham, fordi jeg ser at han stresser med dette. Jeg vil ikke gjøre ting verre for ham, selv om jeg vet at det er best å si at jeg ikke liker at han tar det ut. Så ja, hva gjør vi? Jeg vet at det finnes p-ring og slikt, men ekstra utstyr hører ikke hjemme under sex (for meg). Bare tanken på tingen med en p-ring er en stor turn-off for meg. Jeg vil at han føler seg komfortabelt med hvem han er og med meg, men f..n han stresser så mye. Jeg føler utrolig stor nytelse av å se ham mens vi har sex, lydene, ansiktet, reaksjonene, hvor mye han vil ha meg og nyter meg ... Jeg er ikke orgasme-fokusert når det gjelder min orgasme.

Så hva kan jeg gjøre ...

Anonymous poster hash: 41aa0...2ac
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drikke til du får mot nok til å prate med han om dette.

Anonymous poster hash: 6fd37...972
AnonymBruker
Skrevet

Det løser ikke hovedproblemet vårt da. Jeg har sagt mange ganger at jeg ikke er orgasme-fiksert og at for meg er det beste å se på HAM mens vi har sex, men jeg tror ikke at han kjøper det. Måten han reagerer er som: Jaja, du bare sier det for å få meg til å føle meg bedre.

Og det er ikke tilfellet altså.

Anonymous poster hash: 41aa0...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...