AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg leser stadigvekk at oss kvinner har god sjangse for å kunne komme flere ganger på rad, men det har aldri skjedd meg? Etter at jeg har kommet 1 gang blir jeg så sensitiv at det er latterlig. Har prøvd flere ganger å bare massere variert nedentil, men da blir det rett og slett for intenst. Andre ganger blir jeg også så trøtt og svimmel... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til disse serieorgasmene? Er det rett og slett sånn at det ikke funker med noen kvinner? Anonymous poster hash: a4363...642
Silfen Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har heller aldri hatt en i serie. Det nærmeste må vel være gpunktsorgasmer, siden det der ikke blir like fort sensitivt som ved klitorisorgasme. Men som perler på en snor? Nope.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg pleier alltid å få serieorgasmer. Når jeg onanerer for meg selv kommer jeg vel minst 10 ganger, I guess. Spørs litt hvor lenge jeg holder på. Jeg kan som oftest starte igjen med en gang etter jeg har kommet, men av og til tar jeg en pause på ca 1-2 min. Anonymous poster hash: e0b57...6bf
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg pleier alltid å få serieorgasmer. Når jeg onanerer for meg selv kommer jeg vel minst 10 ganger, I guess. Spørs litt hvor lenge jeg holder på. Jeg kan som oftest starte igjen med en gang etter jeg har kommet, men av og til tar jeg en pause på ca 1-2 min. Anonymous poster hash: e0b57...6bf Fortell oss hva du gjør Anonymous poster hash: b4463...836
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Jenter får ofte serieorgasmer med meg. Men etter noen få blir det gjerne for intenst. Anonymous poster hash: 2f557...cc9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Jeg skulle gjerne vist deg hvordan, alle kvinner jeg har vært med har fått serieorgasmer. Problemet er bare at jeg ødelegger dem for fremtidige menn. Etter at de har vært med meg er alle andre menn bare skuffelser og nedturer. Ingen andre er så gode og fantastiske i sengen som det jeg er, har jeg fått høre fra flere ekser. Anonymous poster hash: 43be7...e50
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jeg skulle gjerne vist deg hvordan, alle kvinner jeg har vært med har fått serieorgasmer. Problemet er bare at jeg ødelegger dem for fremtidige menn. Etter at de har vært med meg er alle andre menn bare skuffelser og nedturer. Ingen andre er så gode og fantastiske i sengen som det jeg er, har jeg fått høre fra flere ekser. Anonymous poster hash: 43be7...e50 Anonymous poster hash: b4463...836 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Jenter får ofte serieorgasmer med meg. Men etter noen få blir det gjerne for intenst. Anonymous poster hash: 2f557...cc9 Så det er du som er nøkkelen til serieorgasmer? Ladies, her er løsningen på mysteriet. Dere har ikke prøvd AB#3cc9 Leier du ut dine tjenester eller? Med sånn garanti ala Kondomeriet: "Serieorgasmegaranti!"? Dette kan bli serious business! Anonymous poster hash: d0392...9f9 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Jeg skulle gjerne vist deg hvordan, alle kvinner jeg har vært med har fått serieorgasmer. Problemet er bare at jeg ødelegger dem for fremtidige menn. Etter at de har vært med meg er alle andre menn bare skuffelser og nedturer. Ingen andre er så gode og fantastiske i sengen som det jeg er, har jeg fått høre fra flere ekser. Anonymous poster hash: 43be7...e50 De som får æren av at du gjør det, vel å merke.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Jeg skulle gjerne vist deg hvordan, alle kvinner jeg har vært med har fått serieorgasmer. Problemet er bare at jeg ødelegger dem for fremtidige menn. Etter at de har vært med meg er alle andre menn bare skuffelser og nedturer. Ingen andre er så gode og fantastiske i sengen som det jeg er, har jeg fått høre fra flere ekser. Anonymous poster hash: 43be7...e50 Men du har en rævva personlighet da, siden de er dine ekser? Tenker du har ødelagt dem godt ja. Anonymous poster hash: d0392...9f9
Ms.Mx Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Jeg fant nylig ut at jeg er serie-orgasmisk Klarte 4 stykker på ca. 2 minutter med en dildo, og her om dagen fikk jeg 3 rett etter hverandre med den nye elskeren min 1
Gjest KateW Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 For meg handler det om å øve, og uhm, tenke som en mann? Altså alt fokuset mitt er på området som stimuleres, jeg tenker ikke på noe annet, Jeg tenker kun på hvordan det føles akkurat der, og når det kjennes ut som jeg virkelig ikke klarer mer, så stopper jeg ikke, men fortsetter.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 I dusjen kan jeg komme mange ganger på rad, kjører bare på etter en liten pause på 10 sek.. Anonymous poster hash: 79e7c...cc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå