Gå til innhold

Jente vil treffe jente. Hvilken nettside?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Har noen av dere en anbefaling på hvilken nettside en jente kan bruke for å treffe andre jenter?
Vil gjerne høre om både positive og negative erfaringer med nettsiden.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gaysir så klart.

Anonymous poster hash: 870f0...874
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gaysir.

Eventuellt skeiv.no. Men er mindre mennesker på skeiv.no.

Anonymous poster hash: 3050f...18d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gaysirgaysirgaysir.

Bare forbered deg på slibrige meldinger fra mannfolka der. Ironisk nok tror de, især de på gjerne tre ganger din egen alder, at de fremstiller seg selv som et kupp når de jakter fitte på en side for skeive. Bare å ignorere, så gir de seg etterhvert.

Anonymous poster hash: 70b2b...749
  • Liker 3
Skrevet

Er selv på Gaysir..... Og mye meldiger fra mannfolk der ja.... Selv føler jeg det er mye vanskeligere å komme inn på jenter . Men mulig det er for at dette er ganske nytt for meg.

Men har nå pratet med en del koselige jenter der inne :)

Skrevet

Gaysir. Jeg traff min kone der en gang i 2008 :rodmer:

Og ja, det kommer til å komme tilbud fra mannfolk og par, uansett hva du skriver i profilen din. Jeg har sett at folk har kommet med advarsler på profilen at slibrige meldinger blir lagt med avsendernick i dagboken :fnise: Jeg har selv blitt tilbudt penger mot sex.

Det lureste du gjør med slikt er bare å ignorerer, eventuelt sperre om noen ikke tar hintet med manglende svar.

Lykke til 66.gif

Skrevet

...og forresten, et profilbilde som er av deg selv er alltid å foretrekke. Bildeløse profiler som gjerne blir kaldt Blåmenn er ikke særlig populært. Vil du ikke ha bilde av deg selv, så finn et eller annet bilde uansett. Alt er bedre enn blåmenn, du kan fort bli tatt for å være mann selv om du sier du er dame.

AnonymBruker
Skrevet

Gaysir. Jeg traff min kone der en gang i 2008 :rodmer:

:hakeslepp: Du er lespisk?? Det hadde jeg aldri trodd om deg, du virker jo ikke slik? :klo:

Anonymous poster hash: f28bc...541

Skrevet

:hakeslepp: Du er lespisk?? Det hadde jeg aldri trodd om deg, du virker jo ikke slik? :klo:

For det første skrives det lesbisk. Med b, ikke p. Og jeg bruker skeiv for å beskrive legningen min. Men ja, jeg er dame og gift med en dame.

Hvorfor "virker jeg ikke slik"? :klo: Jeg har aldri gitt noe uttrykk for å være heterofil i alle fall ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For det første skrives det lesbisk. Med b, ikke p. Og jeg bruker skeiv for å beskrive legningen min. Men ja, jeg er dame og gift med en dame.

Hvorfor "virker jeg ikke slik"? :klo: Jeg har aldri gitt noe uttrykk for å være heterofil i alle fall ;)

Du er ikke guttete? Du er helt vanlig liksom, femi? Man merker det ikke på deg iaf :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke guttete? Du er helt vanlig liksom, femi? Man merker det ikke på deg iaf :)

Fordi alle skeive er femi mannfolk og butchy kvinnfolk, eh?

Anonymous poster hash: 70b2b...749

• Liker 4
Skrevet

Nå skriver du som om du vet hvem jeg er irl. Det finnes feminine, skeive damer, men det er ikke disse man legger merke til som skeiv. Å være guttete er ingen definerende faktor for å være skeiv, på samme måte som at det finnes mange ultramaskuline homofile menn. Stereotypiene lenge leve liksom.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklameinnlegg.

Estrella, mod.

Skrevet

hvordan virker en lesBisk da?tumblr_mk9efgRrX11r0ftodo1_250.gif

Skrevet

Henger også på Gaysir, men må si at mye mas fra mannfolk i alderen 50+ blir slitsomt. Ser at veldig mange kvinner har sluttet å være der, og det er helt forståelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...