AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Prøver å finne ut hva jeg skal pakke med meg på en ukes tur til syden. Hva er vanlig å ha på seg? Altså på shopping, på sightseing, i baren/ut og spise, på/på vei til stranda? Noen som kan dele tips, gjerne med bilder Og utenom klær og det openbare av toalettsaker og pass, hva er det jeg må huske å få med meg? Er litt ny på dette med syden... Anonymous poster hash: e0d99...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Litt avhengig av klesstil. Men ville ha pakket med meg 2-3 underdeler altså bukse, skjørt eller liknende. 3 forskjellige bikinier/badedrakter, 1 sommerjakke, 1 genser eller liknende, noe litt varmt man kan ta på seg hvis det blir kjølig om kvelden. 4-5 topper av div. slag og 4 sett undertøy. Anonymous poster hash: 79743...dd1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Shortser får jeg aldri nok av i syden. Elsker kjoler og bruker det konstant men lårene mine gnisser og blir såre, da får shortsen vise sin gode nytte på langvarig sightseeing og shopping. På kvelden (når man ikke skal danse) er det greit med en lett cardigan og kjole/shorts/bukse i knelengde hvis det blir kjølig. Til og fra stranden er en enkel strandkjole man drar over hodet greit å ha. Strandbag, jogge/komfortsko, ett par pensko og sandaler bør du ha med. Anonymous poster hash: 95f45...edb
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Takk for tips! Er ikke så redd det blir kjølig, meldingene viser opp mot 35 grader på dagen og ned til 26/27 på kvelden. Men cardigan er kanskje lurt likevell, føles kanskje kaldere med 27 grader om kvelden etter en lang varm dag. Må vist kjøpe meg en ny shorts eller to, de gamle holder på å gå i stykker så har bare en som funker :/ Anonymous poster hash: e0d99...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Takk for tips! Er ikke så redd det blir kjølig, meldingene viser opp mot 35 grader på dagen og ned til 26/27 på kvelden. Men cardigan er kanskje lurt likevell, føles kanskje kaldere med 27 grader om kvelden etter en lang varm dag. Må vist kjøpe meg en ny shorts eller to, de gamle holder på å gå i stykker så har bare en som funker :/ Anonymous poster hash: e0d99...ee0 Jeg fryser alltid på kvelden i syden selvom det er varmt, fordi sola-som du har vært i hele dagen- ikke steker lenger. Så jeg har alltid med i hvertfall en genser/cardigan. Det er uansett deilig å ha en genser på flyet som ofte er kjølig Anonymous poster hash: 9efdc...f28
Athena27 Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har alltid med meg kjoler; mange kjoler. Dette er lett og luftig. Men, jeg unngår kjoler i silke og silke lignende materialer da disse stoffene ikke puster like godt. Ellers tar jeg med noen shortser, masse singleter, tunikaer og selvfølgelig badetøy/tilbehør til badetøy . Tar også med en-to tights og skjørt. Så har jeg som regel en cardigan og ett lett skjerf til flyet. Jeg fryser lett på fly
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå