AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 ...når jeg egentlig bare er fryktelig asosial og har en grad av det man kaller sosialangst.. Folk sier det ikke direkte til meg, men jeg ser oppgittheten deres i øynene når jeg sier at jeg fremdeles ikke har fått jobb. Kan med hånden på hjertet si at jeg IKKE er lat, da jeg er tilnærmet treningsnarkoman, og har ikke problemer med å få gjort dagligdagse gjøremål som f.eks oppvask, klesvask, osv. Kan jobbe hardt og lenge med ting hjemme. Det er bare dette med jobb og samspill med andre mennesker som plager meg.. Jeg HATER å bli iaktatt og måtte prestere noe foran andre mennesker. Er det virkelig noen andre som har det slik..? Innerst inne skulle jeg ønske at jeg vant på lotto, slik at jeg slapp jobbe. For å kunne leve i denne verdenen må man jo jobbe, med mindre man er heldig.. Ja, dere kan godt si at slike tanker er teite, men må jeg virkelig være så politisk korrekt? Anonymous poster hash: 4e47a...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Det er mange som har det slik, veldig mange. Som med det meste her i livet så er dette bare noe man må øve på for å bli bedre. Anonymous poster hash: a633c...693 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 kjenner meg igjen, nå har jeg jobb men sliter veldig med det sosiale der, pga angsten. Tror jeg er ganske flink til å skjule det og fremstår som "normalt sjenert", men bruker utrolig mye krefter på det og er utslitt etter jobb og i helger. I morgen starter jeg på jobb etter ferie igjen og gruer meg enormt, har liksom kommet helt ut av det og føler at angsten har bygget seg ekstra opp... Anonymous poster hash: bed29...d06
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har det også sånn. Hvor gammel er du og har du fullført videregående? Jeg ble skjelven og klarte ikke å snakke siden jeg anspendte meg og ble nervøs blandt folk. Har det litt bedre på grunn av medisin men føler meg veldig ukomfortabel og nervøs/redd. Anonymous poster hash: e4719...4aa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Ikke bry deg eller ta det til deg dersom folk kommer med sånne kommentarer. Folk vet ikke hva de snakker om. Anonymous poster hash: dd464...e34
Elanio Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Hva andre folk tror har ingen interesse. Det du vet er interessant for deg. Folk som behandler deg dårlig er heller ikke interessante, og bør behandles deretter. Er du for preget av sosial angst til å jobbe sammen med andre, ikke gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå