Gjest Orkide Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Tok for 14 dager siden en tatovering jeg har tenkt på lenge hos en tatovør her i byen. Nå er hevelsen borte, og tatoveringen har sluttet å flasse..... Men jeg er såå misfornøyd. Tatoveringen består av skrift og en sommerfugl, og skriften ligner ikke på fonten jeg skulle ha, og sommerfuglen er skjev og rar. Er det noen andre her som har klagd på tatoveringer de har tatt? Sommerfuglen er det jo for så vidt ikke noe problem å fikse på, men skrifta er det nok ikke så enkelt å utbedre.. What to do?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Klag, og se hva de kan gjøre. Kjæresten min gjorde det en gang, han fikk tatt dem opp på nytt gratis, av en annen tatovør, via samme studio. Ble veldig fornøyd etterpå. Anonymous poster hash: a479e...c93
Cessa74 Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jepp - har hatt tattovering jeg angret skikkelig på.. Laserbehandling som tar år og mange dyre og vonde behandlinger og som ender i et stygt arr var ikke alternativet for meg.. Så jeg gikk til en skikkelig gd tattofyr på Jessheim (romerike tatto) og ba han om å hjelpe meg. Han lagde en råfin ny tattovering over den gamle (cover up tattoo). Dette har blitt ganske vanlig å gjøre, men her er det virkelig viktig å velge en som kAN sakene sine! I tillegg ville jeg klaget på jobben som allerede var gjort; krev pengene tilbake og bruk de på en cover up!
Neket Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Og du la ikke merke til at fonten var feil før etter tatovøren var ferdig? 1
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Du kan klage ja, og krev pengene tilbake. Men hvis de skal forsøke å rette den opp der, så krev at en annen tatovør gjør det. Hvis ikke så er alternativene cover-up (da ville jeg valgt et annet studio og funnet noen som er gode på det) eller laserbehandling for å fjerne den helt.
bebisss Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 jepp, fikk en utrolig stygg tattovering på armen, den var grusomt stygg! gikk til en som fikset en og fikk den finere, andre sier den er fin men jeg er fortsatt ikke helt fornøyd- den ble ikke slik jeg i utgangspunktet ville ha den.
LauraPalmer Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Og du la ikke merke til at fonten var feil før etter tatovøren var ferdig? Jeg hovner alltid veldig opp under tattovering, og fonten er løkkeskrift, så nei, jeg så det ikke før hevelsen hadde gått ned etter 3 dager... Venter i 2 uker, og får manne meg opp til å kontakte dem.. Tusen takk for svar
Neket Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Ok, så han tok det på frihånd og brukte ikke stensil først? Da er det kanskje ikke så rart det blir skakt og skjevt om man hovner opp mens tatovøren jobber?
LauraPalmer Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Ok, så han tok det på frihånd og brukte ikke stensil først? Da er det kanskje ikke så rart det blir skakt og skjevt om man hovner opp mens tatovøren jobber? Han brukte blåpapir, så hvor vanskelig kan det være å få det riktig...... Skuffa..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå