AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #21 Skrevet 29. juli 2013 Joda, gjør jo det Men noen filmer er så bra at man kan se dem flere ganger. Og det er jo ikke sikkert at daten har sett alt en har sett (er ikke TS altså) Denne gikk meg hus forbi, men; Joda. Det er sikkert massevis av filmer daten ikke har sett som du ikke har sett, og sikkert andre veien også. Spørsmålet blir jo om en skal se en film en har sett før, eller finne en ingen har sett? Hehe, det er jo alltid noen filmer enkelte rett og slett har sett for mange ganger. Har noen sånne jeg og, selv om de egentlig er gode. Så uansett bør man alltid ha minst tre alternativer. Jeg har et lite bibliotek, så tror ikke det skulle bydd på noen problemer. Hehe. Så absolutt. Og når man da igjen sitter på filmen igjen og tar seg i å snakke med i dialogene, så burde man ta et hint og ikke ødelegge filmen ved å se den 100 ganger til. Bibliotek er kjekt! Holder meg piratebay, jeg. Anonymous poster hash: ae12c...316
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #22 Skrevet 29. juli 2013 bibliotek* Anonymous poster hash: ae12c...316
guttemann Skrevet 30. juli 2013 #23 Skrevet 30. juli 2013 Ja altså, HELE biblioteket mitt er jo ike helt lovlig på plate det heller. Har en kjekk liten maskin koblet til TV-en som lar meg spille av alt materiale koblet til fysisk eller på nettverket. Og det er jo lettere å laste ned en film som er rippet av noen som vet hva de holder på med, enn å kjøpe en BluRay-spiller til PC-en og rippe dem selv. Det er jo dessverre ikke mulig å finne noe brukbart lovlig alternativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå