Gjest avocadoen Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Hei! Jeg har gått på cerazette i 4 uker og en dag nå, og jeg fikk blødning forrige fredag og har det fortsatt. Hadde bare litt blødning helt i begynnelsen da jeg begynte på dem, men det gav seg fort. Nå er jeg utrolig lei av å ha mensen og det er veldig slitsomt (og med tanke på sex så ja...) og jeg blir lei meg når jeg leser om damer her inne som har hatt mensen i 3 måneder når de har gått på denne pilla.. Åååh.. Finnes det noe som gjør at jeg kan stoppe å ha mensen? Har jo hørt om sånne piller man kan få resept på av legen som utsetter mensen, men jeg vet ikke om det funker siden jeg allerede har det + at jeg går på cerazette da (har gått på p-piller i mange år så har aldri trengt å tenke på å utsette mensen med sånne piller siden jeg gjorde det med p-pillene). Jeg MÅ gå på pillene i 3 måneder til skjønner dere, og jeg orker bare ikke ha mensen lengre. Har for lite blødning til at jeg kan bruke OB nå og for mye til truseinnlegg, så må bruke bind hele tiden og det er forferdelig ekkelt. Noen som har noen råd?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Tror ikke det er noe lurt å blande de utsette mensen-pillene og cerazette. Men jeg tror jeg ville spurt legen om råd. jeg har gått på cerazette i 1,5 år nå og hadde bare blødninger den første mnd. Har ikke hatt det siden. Det kan jo hende du også bare har nå, også gir deg seg. Men det er ikke enkelt å vite.. Anonymous poster hash: 8218f...f88
Gjest avocadoen Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Tror ikke det er noe lurt å blande de utsette mensen-pillene og cerazette. Men jeg tror jeg ville spurt legen om råd. jeg har gått på cerazette i 1,5 år nå og hadde bare blødninger den første mnd. Har ikke hatt det siden. Det kan jo hende du også bare har nå, også gir deg seg. Men det er ikke enkelt å vite.. Anonymous poster hash: 8218f...f88 Ja, det er den blandingen jeg tenker, men selvsagt må jeg spørre legen om det siden jeg da måtte hatt resept på de Ja, jeg håper jo det også, men pga mensensmerter så ødelegger det så mye for meg. Om jeg har mensen en uke til så tror jeg at jeg skal dra dit å spørre om jeg kan bytte tilbake til microgynon altså, for dette her gidder jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå