Gjest selungen Skrevet 29. juli 2013 #1 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg er nødt til å leie bil for en periode, og lurer på hvem dere vil anbefale. Har du noen du kan anbefale? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Del Skrevet 29. juli 2013 Vanskelig å foreslå noe uten å vite ditt budsjett, hva slags bil du har behov for og hvor du bor. Billigst er vel Rent A Wreck Sjekk FINN.no - leiebiler Anonymous poster hash: 3b3b8...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selungen Skrevet 29. juli 2013 #3 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg har ikke noe budskjett, trenger stasjonsvogn str. Og jeg bor Vest i landet. Men takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg har ikke noe budskjett, trenger stasjonsvogn str. Og jeg bor Vest i landet. Men takk for linken Ingen årsak. Uten budsjett? Da vill jeg tatt den dyreste/feteste stasjonsvognen jeg fant Anonymous poster hash: 3b3b8...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selungen Skrevet 29. juli 2013 #5 Del Skrevet 29. juli 2013 MM, enig med deg der ja, men jeg tror jeg velger å holde en enkel stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 30. juli 2013 #6 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg har best erfaring med Avis. Har leid biler der både i Norge og i utlandet - aldri vært noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Del Skrevet 30. juli 2013 Avis fant en eller annen lakkskade ved en bil jeg leide som umulig kan ha kommet da jeg hadde bilen, som de ønsket å prakke på meg, så dermed er det selvsagt full boikott. Jeg måtte ikke betale noe, men den særdeles frekke påstanden var nok til at det nå blir Hertz i framtiden. Anonymous poster hash: f7fcf...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 31. juli 2013 #8 Del Skrevet 31. juli 2013 Usikker på om det Avis eller et annet firma. Men de fant også en skade på bilen jeg hadde leid, og jeg er 110% sikker at jeg kan umulig ha gjort den skaden. Jeg må da ha merket selv om jeg hadde rygget inn i noe.... Men etter det så har jeg aldri leid hos de igjen. Jeg jobber i området de har bilene siden, og jeg VET at de guttungene som kjører bilen, kjører som noen jævla griser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selungen Skrevet 1. august 2013 #9 Del Skrevet 1. august 2013 Men jeg tenker at hvis jeg leier hos Avis og vi er 2 stykker og begge går over bilen sammen med ansatt fra Avis, så kan de vel ikke komme i etterkant å ta en skade på meg, hvis ikke jeg har gjort det? Jeg trenger langtidsleie, så vi får se hvem som er billigst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #10 Del Skrevet 1. august 2013 Men jeg tenker at hvis jeg leier hos Avis og vi er 2 stykker og begge går over bilen sammen med ansatt fra Avis, så kan de vel ikke komme i etterkant å ta en skade på meg, hvis ikke jeg har gjort det? Jeg trenger langtidsleie, så vi får se hvem som er billigst Vel, det er riktig at det lønner seg å gå over bilen sammen med en ansatt, både før man overtar bilen og når man leverer den inn. Men du risikerer jo at dere ikke oppdager noe før, som dere oppdager etterpå, som kan ha vært der fra før. Anonymous poster hash: f7fcf...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Del Skrevet 2. august 2013 Bruker alltid Hertz i inn- og utlandet. Ingen tull, gode priser, gode sjanser for oppgradering, av og til litt prutningsmonn.Anonymous poster hash: 90115...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå