Tabris Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Nå trenger jeg noen kreative KG-hoder. Jeg får ei venninne på besøk som har en del allergier. Hun spiser ikke melkeprodukter, gluten, sukker eller karbohydrater. Så ingenting søtt er et alternativ. Jeg skal ikke lage noe særlig mat, vi skal bare drikke te, men jeg vl ha noe kos ved siden av. Jeg foreslo friske bær, og det var hun enig i. Men er det noe som er godt og friskt å servere til friske bær som ikke inneholder melk, sukker, karbo eller gluten?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Det hadde vært lettere å lage noe salt og drikke et glass vin! Anonymous poster hash: e4360...377
Tabris Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2013 Hun drikker ikke alkohol heller. Så det må bli rene råvarer og sunne produkter.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Oppskåret melon og/eller mango i tllegg til bær, feks jordbær. Popcorn. Cashewnøtter eller andre nøtter. Anonymous poster hash: e4360...377
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå