AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Hei! Jeg har begynt på loette p-piller og er på pille nr 18, men jeg har allerede fått mensen, hva skal jeg gjøre da? Ta pille nr 19, eller begynne på de hvite pillene? Jeg lurer også på om p-pillene kan være skylden til at jeg blir irritert over småting? Har aldri gått på p-piller før nå, og er ikke akkurat kjent med bivirkninger osv Anonymous poster hash: b49b0...5b8
Gjest mizzyy Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Bare fortsett på dem som vanlig. Hvor lenge har du gått på dem? Du må gå på dem en stund for at kroppen skal bli vant til forandringene. Har du problemer med dem drar du til legen (eventuelt helsestasjonen) og forklarer hva det er så får du et annet merke du kan prøve.
Pearl2.0 Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Ja, du skal følge bruksanvisningen helt til det stabiliserer seg. Dersom det ikke gjør det etter 3 måneder kan du vurdere å bytte p-pillemerke. Man kan oppleve å få mellomblødninger i oppstartsfasen ved p-pillebruk. P-piller kan være årsak til humørforandringer.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar! Hadde helt glemt at jeg hadde lest om mellomblødninger osv, men da vet jeg grunnen til blødningene, og humøret! Har vel gått på de i snart 3 uker. Bruker mellomblødninger å vare lenge? TS. Anonymous poster hash: b49b0...5b8
Pearl2.0 Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Det vet jeg dessverre ikke, da jeg aldri har hatt dette problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå