Gå til innhold

Er dette normale symptomer ved mensen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig kaldsvette, diare, smerter i korsryggen, skjelven og sterke smerter som kommer i "bølger" i magen. Er dette normalt? Føler jeg har influensa eller noe hver gang ved mensen...

Anonymous poster hash: 1ee61...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje av dei som har vore mest plaga med slikt, men dette høyres ut som meir enn "normale" menssmerter. Vondt i ryggen, løsere avføring og smerter i magen er vanslig. Men det hørres ut som du har ein del meir plager enn dei fleste. Har du spurt legen om å få noko som hjelper? For mange vil f.eks. p-piller redusere mensplager...

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg har det samme når jeg har mensen.

Anonymous poster hash: 3817b...ae6
Skrevet

Jeg hadde liknende plager før jeg begynte på p-piller, det hjalp meg veldig..

AnonymBruker
Skrevet

Er det samme hva slags p-piller en bruker? Har alltid vært skeptisk til alle slags piller, men jeg er drittlei dette mensstyret :-(

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Er det samme hva slags p-piller en bruker? Har alltid vært skeptisk til alle slags piller, men jeg er drittlei dette mensstyret :-(

- TS

åh diare!! Det skjedde med meg og så jeg startet med p-piller, men det hjalp ikke mot det. Det gjorde smertene litt mindre tror jeg. Kanskje du kan kjøpte sånne tabletter mot diare på apoteket.

Anonymous poster hash: 488ca...788

AnonymBruker
Skrevet

Ja sånn har jeg det også. Nå går jeg på p-piller (Microgynon), det hjelper litt, men er langt fra borte.

Anonymous poster hash: 4f276...fa2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får influensafølelse enten ifb med eggløsning eller pms. Klarer å regulere smertene bra med ibux, men ved et par tilfeller har jeg vært for treig med å ta smertestillende, og da hjelper det ikke. De gangene har jeg kaldsvetta og div som du skriver her. Og kasta opp.
Så for meg høres det ikke ulogisk ut at man skal føle seg slik :P

Anonymous poster hash: 7c78b...58d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...