Gå til innhold

Bra serier/filmer på netflix


Missy1

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til filmer eller serier man bare MÅ se på netflix?

Nettopp sett ferdig Orange is the new black og irriterer meg sånn over at det ikke kommer ny sesong før i 2014. Trenger noe annet å se på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jericho - en serie om hvordan en liten småby (over)lever etter at Denver (og flere andre byer i USA) ble utsatt for en atombombe.

Mannen har blitt helt hektet, og jeg synes også den er grei. :)



Anonymous poster hash: e9df3...2d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 Rock

Parks & Recreation

Frasier

House of Cards



Anonymous poster hash: 17ae4...28f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 items or less.

Handlingen foregår på ett supermarked, og skuespillerne har ikke manus og de må ta dialogen utifra en gitt situasjon. Filmingen foregår i butikkens åpningstid, og kundene er ekte kunder.

Anbefales varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

ALT av star trek ligger ute, det er 5 serier, sånn ca. 700 episoder til sammen, samt 10 filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaper synes jeg er litt gøy. Humor og spenning.

Falling skies er også veldig bra! Bare så irriterende at det ligger bare én sesong ute foreløpig. Fikk også dilla på V, men også den serien mangler avsluttende sesong.



Anonymous poster hash: 4c03f...d36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

ALT av star trek ligger ute, det er 5 serier, sånn ca. 700 episoder til sammen, samt 10 filmer.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Skins! :jepp:

Firefly ligger vel der, mener jeg å huske? Og Black Books, men den er nok litt sær for mange :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cevita

Jeg husker at jeg leste en anmeldelse i et blad om en serie som skulle få premiere på netflix (er noen måneder siden nå). Det var vist en litt grøsseraktig serie som kunne minne litt om twin peaks... noen som vet hvilken serie det er? for jeg husker jo selvfølgelig ikke navnet...

Eller kan jeg jo også legge til:

Modern family :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg leste en anmeldelse i et blad om en serie som skulle få premiere på netflix (er noen måneder siden nå). Det var vist en litt grøsseraktig serie som kunne minne litt om twin peaks... noen som vet hvilken serie det er? for jeg husker jo selvfølgelig ikke navnet...

Eller kan jeg jo også legge til:

Modern family :)

Hemlock Grove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...