Gå til innhold

Inne på et innlegg i lang tid.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har det seg når en liten tekst, gjerne Ts sitt innlegg som tar to minuttet å lese, så er det flere brukere som er inne å leser i 10-15min uten å kommentere?

Blir så glad noen holder på å svare på et innlegg, men nei ikke noe svar :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Lypcha
Skrevet

Jeg pleier å gå inn å lese en tråd også ringer kanskje telefonen eller så er vaskemaskinen ferdig eller noe så glemmer jeg rett og slett å gå ut av tråden :P Har hendt et par ganger at jeg har vært inne på en tråd en hel arbeidsdag fordi jeg begynte å lese innlegget før jobb også måtte jeg starte arbeidet og glemte å gå ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel fordi at man gjerne går og tar seg en kaffekopp, må løpe et ærend, har et møte (mange sjekker sikkert på jobb på stille sommerdager i ferien), glemmer at siden er oppe og leser nyheter istedet.

Når de så kommer tilbake hadde de ikke planer om å svare likevel. Så ja, sånn er det.

selv om det står at brukeren er på tråden betyr det ikke at de holder på å svare.

Anonymous poster hash: c86ba...d4f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange faner med kg-innlegg?

Anonymous poster hash: 7514c...de9

• Liker 3
Gjest Summers
Skrevet

Står ikke navnet i kursiv når de skriver innlegg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg åpner mange faner samtidig, så kan jeg sitte å lese meg igjennom dem. Og det kan ta en hel dag/kveld, med pauser, husarbeid, ærender osv.

Anonymous poster hash: 694f2...654
AnonymBruker
Skrevet

Det har nok også noe med hvor ofte KG selv oppdaterer disse tingene.

Jeg har to brukere, og hvis jeg er inne å leser med en av dem og kanskje logger ut for å svare med en annen bruker, så ser jeg at den første brukeren fortsatt er inne å "leser" når jeg logger inn med bruker nummer to. Selv om den som leser altså har logget ut.

Anonymous poster hash: c74fe...85f
Skrevet

Holder inne ctrl jeg. Så åpner jeg 5-6 innlegg av gangen ofte. ;)

Gjest sophia21
Skrevet

Jeg er sånn som kan sette meg ned for å lese litt nå og da, innimellom husarbeidet, som i kveld feks :P Da kan det sikkert se ut som jeg er inne i timevis. Eller alle ovennevnte ting. Det er sjelden jeg har all fokus kun på KG/en tråd.

AnonymBruker
Skrevet

Står ikke navnet i kursiv når de skriver innlegg?

Tror det var sånn før. Da fikk man også pmer splæsjet opp på skjermen, det var ikke et sånn fislete varsel oppi hjørnet! :fnise:

Anonymous poster hash: 81454...f60

Skrevet

Jeg glemmer ofte å lukke innlegg etter å ha åpnet dem hvis jeg skal lage meg mat, lese andre nettsider, rydde osv ;)

Skrevet

Holder inne ctrl jeg. Så åpner jeg 5-6 innlegg av gangen ofte. ;)

Dette er jo den eneste måten å lese forum på! :-D
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det tar to minutter å lese hovedinnlegget så er det en lang tekst.

Anonymous poster hash: be1c9...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...