Gå til innhold

To ting å 'klage' på


Gjest Synnej

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på hvorfor man må gå inn i et emne for så å starte et nytt tema. Altså så måtte jeg åpne noe som var blitt skrevet om,for så å starte mitt eget tema herfra(skjønte dere dette???)

Og for det andre.Jeg har veninner osv. som stikker innom innimellom,og også klikker seg litt på dataen osv. Visst de da er inne på KK så er det bare for de å trykke profil,og så ser de navnet mitt Synne stå.

Det er ikke det at jeg er så veldig hemmelig,men noe av det jeg skriver er det INGEN som skal vite noe om av de jeg kjenner...ofte vil jeg jo bare ha råd fra dere....

kan dette gjøres noe med?

Joda,jeg kan kogge meg på som anonym når jeg skriver 'hemmelig' ting,men jeg vil jo at dere der ute skal vite at det er jeg,Synne som har skrevet det....

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skjønte ikke hva jeg mente...Prøv på din egen maskin og trykk profil.Da kommer ditt nick opp.Visst noen andre låner maskina di og trykker på profil kommer den som skriver på maskina sitt nick opp.

Når en går inn på maskina si og trykker profil kommer mitt nick opp.Altså,ingen andre sitt kun mitt.Derfor kan de vite at dette er meg....

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn i riktig tema for å starte en ny tråd, det er riktig det. Men det du skal skrive om vil du vel gjerne skal passe inn også? Så hvis du vil skrive noen om trening, går du inn på Kropp og Helse, og hvis du lurer på en brudekjole går du inn på Bryllup.

Det måtte du i det gamle forumet også.

Har jeg skjønt spørsmålet ditt riktig, Synne?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne,

Du må velge riktig diskusjonsgruppe først.

Deretter velger du om du vil lese ett innlegg og så svare på dette, eller starte ett nytt tema, eller innlegg om du vil, selv.

Om vi ikke skulle hatt forskjellige diskusjonsgrupper tror jeg det ville blitt vanskelig å finne frem.

Det er kun når du er innlogget som "synne" at profilen din viser dette, så om du logger ut hver gang du har vært hos oss vil ingen kunne se noe navn om de trykker profil.

Under "instillinger" kan du velge om brukernavnet skal komme opp automatisk når du skal logge inn.

Det finnes i tillegg en funksjon på pc'n din som heter "autofullfør". Denne fullfører automatisk brukernavn ol. når man skriver noen bokstaver i innloggingsfeltet. Det kan lønne seg å skru av denne funksjonen om andre ikke skal kunne finne ut ditt brukernavn.

Hjap det? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2002-02-28 22:48, Synne wrote:

Hei. 

Lurte på hvorfor man må gå inn i et emne for så å starte et nytt tema. Altså så måtte jeg åpne noe som var blitt skrevet om,for så å starte mitt eget tema herfra(skjønte dere dette???)

Når du går inn på et tema, f.eks. "Aktuelle saker", så finner du "Start nytt tema" øverst i høyre hjørne, over der det står Hjem | Registrer deg | etc. Klikk her, og så startes en ny tråd. Den *er* godt gjemt!

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synne

Ja..den var godt gjemt..men fant den nå.

Har INGEN ting å 'klage' på lenger..(Selv om jeg fortsatt synes at det gamle forumet var mer oversiktelig osv.)

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...