Gå til innhold

Tid mellom onanering.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to spørsmål.

1. Hva er det lengste tiden som har gått mellom to onaneringer etter at du startet å onanere?

2. Hva er normal "pause" mellom hver gang du onanerer?

Anonymous poster hash: 56c7e...198
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det EGENTLIG du lurer på? Redd for at du er unormalt kåt, eller aseksuell? Det finnes ikke noen norm for disse greiene. Hvis du onanerer når du har lyst, og det ikke akkurat overtar hele livet ditt, så er det greit. For min egen del, klarer jeg ikke å si hva det lengste intervallet er, men vanligvis er det en daglig greie.

Det har imidlertid vært lange perioder da hverken onani eller sex har vært interessant. Da kan det gå uker mellom hver gang.

Og den motsatte ytterligheten er når man innleder et nytt forhold og begynner å ligge sammen, for da knuller man så ofte som det er praktisk mulig å få det til. Så da blir det jo heller sjelden at onani lokker.

Skrevet

Lengste mellom hver gang er vel et par tre dager.. Sånn til vanlig blir det vel onani et par ganger om dagen :)

Gjest mizzyy
Skrevet

Lengste jeg har gått er to uker, en normal pause er vel en dag eller to ;)
Går veldig opp og ned.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte fordi jeg hadde planlagt å gå en stund uten onanering, og jeg var så stolt, men så sprakk jeg. :(

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå to uker og det kan gå 1/2 time, varierer veldig :) (er dame btw)

Anonymous poster hash: a3d85...0e6
Skrevet

Jeg spurte fordi jeg hadde planlagt å gå en stund uten onanering, og jeg var så stolt, men så sprakk jeg. :(

Hehe,fort gjort vet du :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater det når jeg sprekker. Jeg føler skam etterpå, irritasjon over meg selv, blir sint på meg selv fordi jeg ikke klarer å holde meg selv bedre.

Anonymous poster hash: 0cdf2...17a
Skrevet

Jeg hater det når jeg sprekker. Jeg føler skam etterpå, irritasjon over meg selv, blir sint på meg selv fordi jeg ikke klarer å holde meg selv bedre.

Hvorfor det ? Er det ikke bare godt å onanere da ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det ? Er det ikke bare godt å onanere da ?

I tilfelle du ikke fikk det med deg, med tanke på følelsene som oppstår i etterkant så nei.

Gjest KateW
Skrevet

Og hvorfor gjør du det? Hva er galt med å onanere? Har du vokst opp med en religiøs bakgrunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...