Watermelon Skrevet 31. juli 2013 #21 Skrevet 31. juli 2013 (endret) - Intelligent - Under utdannelse (ferdig med bachelor vertfall) - Har kontroll over økonomien. Er flink til å spare, og anvende pengene mine på riktig måte. - Trofast og ærlig - Er morsom i følge venner og kjente. - Snill. Kanskje litt for snill, men lar meg ikke utnytte av andre, selv om enkelte har prøvd seg. - Liker å lage egen mat (er blitt ganske flink til det også). - Omsorgsfull for andre - Liker å trene og holde meg i god form. Trener regelmessig. - Liker å reise å oppleve nye land/steder. - Er person som sjelden blir sint. - Empatisk Kunne sikkert ha skrevet mer, men det får vel holde. Endret 31. juli 2013 av Watermelon
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #22 Skrevet 31. juli 2013 hva kan du by på? - fitte Holder for meg Anonymous poster hash: 98e94...516 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #23 Skrevet 31. juli 2013 Transefitte, som det så pent heter? Anonymous poster hash: a55c8...d4f
She_Leiva Skrevet 31. juli 2013 #24 Skrevet 31. juli 2013 - Utadvendt - Morsom - Intelligent - Interessert - Genuin - Snill - Ærlig - Nysgjerrig - Musikalsk - Hardtarbeidende 2
Mr.Omg Skrevet 31. juli 2013 #25 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er ærlig, åpenhjertig, trofast, lojal, reflektert, løsningsorientert, kreativ, handy, lyttende, snill (uten at jeg lar meg tråkke på av andre), litt musikalsk, oppegående, nysgjerrig, glad i dyr og natur. Jeg kan også lage mat som smaker godt og jeg vasker klærne mine selv. Jeg kan vaske badet skinnende rent på null komma svisj. Jeg dømmer ikke folk før jeg har blitt kjent med dem. Også har jeg fått høre at jeg er god å klemme på 1
momo Skrevet 31. juli 2013 #26 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er ærlig Veldig snill Har humor Positiv til det meste Spontan Flink til å lage mat og bake Stabilt humør Kosete Glad i sex Flink med økonomi Starter på høyere utdannelse nå, så om noen år har jeg sikkert en bra jobb. Trener Handy Selvstendig
Gjest Vena Cava Skrevet 1. august 2013 #27 Skrevet 1. august 2013 (endret) -omsorgsfull -dømmer ingen før jeg vet sannheten -fleksibel, sklir lett inn i de fleste folkemengder -empatisk -reflektert -åpen -ærlig -trofast mot de jeg er glad i -humoristisk -ikke redd for nye ting -aktiv men samtidig en avslappet person som skjelden stresser -inkluderende -spontan -sånn passe handy, skifter helst bildekkene mine selv! -glad og smilende Endret 1. august 2013 av Cr'eme
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #28 Skrevet 1. august 2013 Er til å stole på. Snill. God kokk. Skremmer ikke fanden fra flatmark. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå