æøå Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 (endret) jeg starter. - jeg er intelligent og meget oppegående. - jeg er meget forståelsesfull og følsom. - jeg er reflektert. - jeg har omsorg for andre. - jeg tar vare på meg selv. - jeg er morsom. :-) Her er det lov og skryte og framheve sine positive sider! Vi er forskjellige. Ingen kan like alle egenskaper og mennesker.skriv allikevel det du syns er positivt. . Endret 29. juli 2013 av æøå
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 -Ressurssterk -Oppegående -Sosial -Omsorg for andre (naturligvis) -Morsom -Musikalsk -Erfaring (fra ymse områder) -Brune øyne (muha) Anonymous poster hash: a55c8...d4f
andy capp Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 -ærlig -trofast -snill -hjelpsom -i fast jobb -handy -utdannet -kunnskapsrik -flink med barn -allsidig -humor -selvironi
Gjest Gunfreak Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 - Mestrer alle former for humor, fra tørr sarkasme, til over the top absurd tullball. - Er det noe jeg ikke kan, er det ikke vært å vite om så du kan like greit bruke meg som leksikon, du trenger ikke wiki når du er med meg. - Glad dyr - Ikke ettersøkt for folkemord. 1
Nowayback Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 "Hva kan du by på?" Ikke mye. Kanskje en øl? 2
Rosewood Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Haha det er så vanskelig det der.. Alltid lett å finne på negative sider om seg selv, enn å skulle ramse opp positive sider. Men jeg skal prøve så godt jeg kan Jeg er snill Jeg dømmer ikke folk før jeg har prøvd å bli kjent med dem Jeg er flink til å holde på hemmeligheter Jeg baksnakker ikke mine nærmeste Jeg er trofast og lojal Jeg er morsom Høres nesten litt ut som en hund 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 - Oppegående - Tar vare på meg selv gjennom f. eks trening - Lekenhet - Tar ikke meg selv så høytidelig - Har humor (i følge de som kjenner meg) - Viser lett at jeg vil ha henne, ikke redd for å si hva jeg ønsker samtidig som jeg på ingen måte er sjalu - Stor penis Anonymous poster hash: 56e61...c22
æøå Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2013 Det er et mirakel att vi er single ;-) flere? Syns det fort blir mye negativt her på forumet. .derfor liker jeg denne tråden.
Minion Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 - Ærlig, trofast og har ikke hjertet til å skade/såre noen - Snill/dumsnill - Hjelpsom når det trengs - Jobber og har god økonomisk sans - Handy og har mye kunnskaper om ting jeg er interessert i - Høyere utdannet med mange muligheter - Har humor med endel selvironi
Nettinettet Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 - Oppegående - Tar vare på meg selv gjennom f. eks trening - Lekenhet - Tar ikke meg selv så høytidelig - Har humor (i følge de som kjenner meg) - Viser lett at jeg vil ha henne, ikke redd for å si hva jeg ønsker samtidig som jeg på ingen måte er sjalu - Stor penis Anonymous poster hash: 56e61...c22 Jeg nikket og smilte helt til du involverte penis-størrelsen din.. jaja.. Punkt nummer 6 er en av de tingene jeg ønsker fra "min" mann iallefall.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Jeg nikket og smilte helt til du involverte penis-størrelsen din.. jaja.. Punkt nummer 6 er en av de tingene jeg ønsker fra "min" mann iallefall.. Hehe. Var jo ikke heeeeelt seriøst ment heller da I beste KG-stil måtte man gjøre det litt trashy... Anonymous poster hash: 56e61...c22 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 -Snill og grei, men finner meg ikke i bullshit -Godt humør -Visstnok et skikkelig husmoremne. Liker ikke skittent hus. -God kontroll på økonomien -Ikke sjalu med mindre det er god grunn til det -Omsorg for andre -Mamma. Så jeg vet å bruke tiden min godt, og trenger ikke klenge på en mann. -Ærligheten selv -Trofast Anonymous poster hash: 26a36...e90
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #15 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er awesome. Anonymous poster hash: f3ca2...cf4 1
Petra75 Skrevet 29. juli 2013 #16 Skrevet 29. juli 2013 -passe aktiv -finnes ikke selvhøytidelig -har humor -lite dramanykker -har masse empati -kosete -har ansiktet fullt av sjarmerende fregner
SmartA Skrevet 29. juli 2013 #17 Skrevet 29. juli 2013 Skal vi se... - Smart - Velutdannet - Har full kontroll på økonomien - Trofast og ærlig - Morsom, ifølge venninnene mine - Snill. Faktisk litt for snill, men har blitt flinkere til å stå opp for meg selv - Ser langt ifra avskrekkende ut, og liker å ta vare på meg selv. Trener regelmessig - Huslig - Liker å lage mat (og er ganske flink til det) - Omsorgsfull Jeeez, jeg MÅ da være et kupp.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #18 Skrevet 29. juli 2013 Skal vi se... - Smart - Velutdannet - Har full kontroll på økonomien - Trofast og ærlig - Morsom, ifølge venninnene mine - Snill. Faktisk litt for snill, men har blitt flinkere til å stå opp for meg selv - Ser langt ifra avskrekkende ut, og liker å ta vare på meg selv. Trener regelmessig - Huslig - Liker å lage mat (og er ganske flink til det) - Omsorgsfull Jeeez, jeg MÅ da være et kupp. Hvorfor er du fortsatt singel da? Anonymous poster hash: a55c8...d4f
SmartA Skrevet 29. juli 2013 #19 Skrevet 29. juli 2013 AnonymBruker#18: Det må du nesten spørre mannfolkene om. Nei, alvorlig talt: Jeg har ikke orket tanken på en ny partner siden Bruddet. Har trengt tiden som har gått til å rekonstruere tilværelsen. Nå begynner jeg å kjenne at det hadde vært fint med en kjæreste, men jeg tar ikke hva som helst. ;o)
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #20 Skrevet 29. juli 2013 AnonymBruker#18: Det må du nesten spørre mannfolkene om. Nei, alvorlig talt: Jeg har ikke orket tanken på en ny partner siden Bruddet. Har trengt tiden som har gått til å rekonstruere tilværelsen. Nå begynner jeg å kjenne at det hadde vært fint med en kjæreste, men jeg tar ikke hva som helst. ;o) Mannfolk altså. De er ikke mye god å ha, med mindre man har dem godt pakket rundt seg. Det høres veldig bra ut forøvrig at du har fått brukt tiden vel og har fått rekonstruert tilværelsen. Det er ikke noe særlig å eventuelt begynne på noe nytt om en er hengende fast i noe gammelt hvert fall. Du tar ikke hva som helst? Passe kresen altså? Tja. Kanskje du ikke er noe dårlig catch after all da. Anonymous poster hash: a55c8...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå