Gå til innhold

Kommet 5 ganger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ligget her i ca. 1 time og vært så fryktelig kåt, brukte vibratoren min og kom 5 ganger. Det er rekord, men er det normalt? :P

Anonymous poster hash: 607ce...b20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd jenter som har kommet flere ganger enn det - så unormalt vil jeg absolutt ikke si det er :)

AnonymBruker
Skrevet

Har fått jenter til å komme 3-4 ganger på rad i løpet av kort tid. Men 5, hadde fint vert mulig men innen den tid sier de ofte stopp. ;p

Anonymous poster hash: 08b42...7e9
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt:) Kvinner kan i bunn og grunn komme så mange ganger de vil:P Personlig har jeg "rekord" på 11, men da var det egentlig ikke så godt lengre:P

Anonymous poster hash: 01c9e...0c5
  • Liker 1
Skrevet

Haha, høres ut som du nettopp har sluppet vibratoren, opp med tlf og poste på KG...hehe:-)

Gjest Mupsi
Skrevet (endret)

Tja, hva er normalt liksom. Rekorden min er dobbelt så høy men vil ikke akkurat si det er normalt at man får så mange orgasmer hver gang.

Endret av Mupsi
AnonymBruker
Skrevet

Kan også komme mange ganger både når jeg har sex med mannen og når jeg onanerer. Det gjelder å ha god tid og gi seg henn.

Anonymous poster hash: 6b70c...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Haha, høres ut som du nettopp har sluppet vibratoren, opp med tlf og poste på KG...hehe:-)

Ja :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier få jenter til å komme minst dobbelt så mange ganger i løpet av en økt. Jeg synes ikke fem ganger var så skrekkelig mye å skryte av. Normalt? Nei, det var litt lite mener nå jeg. Men det er kanskje ikke så moro å gjøre det på egen hånd?

Anonymous poster hash: 6ec9f...866
AnonymBruker
Skrevet

Nei men ingen gutt har noen gang klart å få meg til å komme. Jeg kommer ikke vaginalt og må bruke vibtratoren min mens han knuller meg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei men ingen gutt har noen gang klart å få meg til å komme. Jeg kommer ikke vaginalt og må bruke vibtratoren min mens han knuller meg.

Poenget er at det ikke er guttens ansvar å få jentene til å komme.

Man kan ikke bare ligge der som et hjelpeløst slakt og vente på at orgasmene skyller over en.

Anonymous poster hash: f304b...666

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Det er kvinnens eget ansvar å trene seg opp så hun får orgasme.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er kvinnens eget ansvar å trene seg opp så hun får orgasme.

Men hvordan?

Gjest KateW
Skrevet

Øve, nyte, kjenne og bli kjent med kroppen sin.

• Liker 4
Skrevet

Men hvordan?

Du må finne din måte å komme på når dere har sex, og ikke vær redd for å ta deg til rette. Mange jenter kommer ikke under samleie men sex er jo mye mer enn bare ut og inn.

Skrevet

Jeg pleier få jenter til å komme minst dobbelt så mange ganger i løpet av en økt. Jeg synes ikke fem ganger var så skrekkelig mye å skryte av. Normalt? Nei, det var litt lite mener nå jeg. Men det er kanskje ikke så moro å gjøre det på egen hånd?

Anonymous poster hash: 6ec9f...866

Dette har jeg svært liten tro på. Etter min erfaring har man jenter som kommer lett og jenter som har vanskelig for å komme. Finner man en jente som kommer lett er det ikke uvanlig å få denne jenten til å komme 5-10 ganger når man har knekket koden hennes. Det betyr dessverre ikke at man kan bruke samme teknikk på neste jente. Neste jente kan være mye vanskeligere for å komme og når man har knekket koden hennes så snakker vi kanskje om 1-2 orgasmer pr. gang.

At du klarer å gi en jente 5-10 orgasmer er greit, men at du pleier å gi alle jenter det er bare tull.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke AB har klart det noe særlig i det hele tatt jeg. Fint at han skryter så vi skjønner det da. Som PP sier er alle forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...