Gjest Anonym Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Endte opp med 12-15 sting på armen pågrunn av selvskadning for noen dager siden. Jeg drikker meg dritings flere ganger i uka fordi jeg klarer ikke la vær. Smerten forsvinner, også blir den dobbel så ille. Jeg driter meg ut og skammer meg dagen etterpå. Jeg er irriterende og vil bare ta livet av meg. jeg går rundt som en tikkende bombe, når smeller den enda engang? er så lei av å late som alt er bra. Late som jeg ikke blir trist eller sinna når jeg blir slått i fylla, late som at jeg vil bli med å være sosial, når alt jeg vil er å ligge under dyna. Lei av og bli overkjørt og kontrollert av en kjæreste Jeg kan bli innlagt, men jeg er for stolt til å gjøre det. Igjen. Jeg snakker med akutteamet en dag i uken eller fler. Men hvorfor? det hjelper jo ikke. Alt blir bare det samme igjen. Jeg ser ikke frem til en ny høst. Eller ett nytt år. Jeg vil ikke gå på skole. Vil bare ligge ned. Å dø.. sakte men sikkert. Forsvinne. Bort.... psykisk helse sier jeg bare kan ta kontakt. Men tør jeg det? Nei... Hva hadde du gjort i min situasjon? nå håper jeg virkelig at sovetabletten min fungerer snart....
Gjest navnelapp Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Kva er det som ligg bak at du har det slik?
ninuska_ Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Kjære trådstarter.Jeg må dessverre stenge tråden din. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge dine følelser, og forstår at du kan ha behov for å skrive om dine tanker her inne, men årsaken til at tråden din blir stengt er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsiden Sidetmedord.no Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. ninuska_, mod Endret 28. juli 2013 av ninuska_ 1
Fremhevede innlegg