Gå til innhold

Drittlei!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg drittlei av å være sjuk!

Jeg har vært sjuk, med feber i over en uke, forrige helg ble jeg lagt inn med mistanke om hjernehinnebetennelse, men det er det ikke...ble skrevet ut søndag kveld uten svar på noen ting "de satser på at det er noe virus". CRP lå på 197 -.-'

blæææh, det er slitsomt, jeg er varm og kald om hverandre, sliten, slapp, orker ikke mat eller drikke. Rett og slett så er det teit!

Det ble tatt masse prøver på sjukehuset, men jeg vet ikke om det har kommet noen svar, noen som veit om fastlegen får dette? eller må jeg ringe og krangle med sjukehuset og prøve å finne ut av noe. Skal reise bort om en uke, så vil jo helst være frisk igjen til det ;)



Anonymous poster hash: 4374e...584
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg vet ikke hvor lang tid det tar å få svar på de prøvene. Men du kan jo høre med legesenteret ditt om de har fått prøvesvarene, eller evt på sykehuset?

God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en uke der alt gikk dårlig meg meg. Jeg var super kvalm og svimmel, lemmer hovnet opp i hytt og pine, nakkelumfeknutene mine hovnet opp og jeg fikk ett sykt utslett på hele ryggen og lårene og orket ingen mat og slet med feber og sov hele dagene. Gikk til legen og tok blodprøver men de fant ingenting, og en dag våknet jeg og følte meg plutselig helt frisk. Det er liksom når matlysten kicker in igjen at du tenker "ååh nå begynner jeg å bli frisk" ;) God bedring, håper du plutselig blir frisk igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen antibiotika til tross for crp på 197?? :sjokkert:

Det er jo ingen tvil om at du har en kraftig infeksjon. Om de ikke finner ut av det, skyldes det kun at de ikke har lett godt nok på de rette stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

fikk et "shot" med antibiotika på sykehuset, før de utelukka hjernehinnebetennelse, men ingenting etter det...

Ccrp steg da jeg lå der, men vet ikke til hvor mye, ble sendt hjem med virusinfeksjon, men syns det virker veldig rart når crp var såpass høy...jeg er fortsatt ikkenoe bedre -.-'

har tenkt meg til legen i morra hvis jeg får time, men litt usikker på hva jeg skal spørre om =S



Anonymous poster hash: 4374e...584
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...