Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ofte en eller flere kviser på rumpa, er det flere som får det?

hvorfor får man det og hvordan får man det bort?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg og :S De kommer når jeg barberer rumpen og går vekk når jeg skrubber rumpen et par ganger. Tror å ta sol også hjelper.



Anonymous poster hash: 9a8cc...b03
AnonymBruker
Skrevet

jeg og :S De kommer når jeg barberer rumpen og går vekk når jeg skrubber rumpen et par ganger. Tror å ta sol også hjelper.

Anonymous poster hash: 9a8cc...b03

Barberer du PÅ rumpa? :klo:

Anonymous poster hash: ed73f...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Molusker? Tror det er et virus. Veldig vanlig å ha som barn, og ikke farlig. Jeg får fremdeles en kvise på rumpa i ny eller ne. :P



Anonymous poster hash: 4214e...eee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...