bebisss Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg får ofte en eller flere kviser på rumpa, er det flere som får det? hvorfor får man det og hvordan får man det bort?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 jeg og :S De kommer når jeg barberer rumpen og går vekk når jeg skrubber rumpen et par ganger. Tror å ta sol også hjelper. Anonymous poster hash: 9a8cc...b03
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 jeg og :S De kommer når jeg barberer rumpen og går vekk når jeg skrubber rumpen et par ganger. Tror å ta sol også hjelper. Anonymous poster hash: 9a8cc...b03 Barberer du PÅ rumpa? Anonymous poster hash: ed73f...7a7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Molusker? Tror det er et virus. Veldig vanlig å ha som barn, og ikke farlig. Jeg får fremdeles en kvise på rumpa i ny eller ne. Anonymous poster hash: 4214e...eee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå