AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #21 Skrevet 30. juli 2013 Burde ikke en forelskelse oppleves sammen? Og når den ikke blir, hvorfor har man den da? Anonymous poster hash: 7306b...a68 Det er et veldig godt spørsmål! Det blir vel ulykkelig forelska, da, når man er alene om den? -TS Anonymous poster hash: c0598...3a5
Gjest Vena Cava Skrevet 30. juli 2013 #22 Skrevet 30. juli 2013 Det kjennes godt at det finnes flere! La oss ha det pinefullt sammen Men jeg vil råde deg til å ta kontakt! Jeg hadde angra og hatt det enda verre nå, om jeg ikke hadde turt å spørre. Gjør det! - TS Anonymous poster hash: c0598...3a5 Jeg har tatt kontakt, og vi har pratet en del, men han har kjølnet. Har ikke hørt noe på en uke. Sendte en melding ikveld da. Han svarte ganske raskt, og vi snakket litt, men det er så vanskelig å vite hva han egentlig vil. Tror egentlig han svarer bare for å være hyggelig, for han er en veldig omgjengelig og snill person. Men nå har jeg tatt kontakt to ganger på rad, så jeg får bare la være å kontakte han på en stund, og se om han gjør noe selv. Selv om jeg vet og tror innerst inne at han ikke kommer til å gjøre det. Gjør litt vondt :/
Severus Skrevet 30. juli 2013 #23 Skrevet 30. juli 2013 Haha det eneste vi gjør er å spille Farmville og hjelpe hverandre på gårdene.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #24 Skrevet 30. juli 2013 Det er et veldig godt spørsmål! Det blir vel ulykkelig forelska, da, når man er alene om den? -TS Anonymous poster hash: c0598...3a5 Vel, er sikkert bare etterdønninger fra den forrige forelskelsen da, antar jeg. Anonymous poster hash: 7306b...a68
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #25 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har tatt kontakt, og vi har pratet en del, men han har kjølnet. Har ikke hørt noe på en uke. Sendte en melding ikveld da. Han svarte ganske raskt, og vi snakket litt, men det er så vanskelig å vite hva han egentlig vil. Tror egentlig han svarer bare for å være hyggelig, for han er en veldig omgjengelig og snill person.Men nå har jeg tatt kontakt to ganger på rad, så jeg får bare la være å kontakte han på en stund, og se om han gjør noe selv. Selv om jeg vet og tror innerst inne at han ikke kommer til å gjøre det. Gjør litt vondt :/ Det tror jeg er lurt! Og tar han ikke kontakt, vet du hvor du har han. Det hjelper i hvert fall litt, i stedet for å leve i uvisshet. Jeg for min del, dyrker fortsatt forelskelsen noe veldig! Det er så utrolig vondt å ikke vite hva HAN føler... Blir GAL! -TS Anonymous poster hash: c0598...3a5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #26 Skrevet 30. juli 2013 Vel, er sikkert bare etterdønninger fra den forrige forelskelsen da, antar jeg. Anonymous poster hash: 7306b...a68 Ja, eller for det som kunne vært sammen med den en liker godt. I mitt tilfelle er det nok det. -TS Anonymous poster hash: c0598...3a5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #27 Skrevet 30. juli 2013 Haha det eneste vi gjør er å spille Farmville og hjelpe hverandre på gårdene. - TS Anonymous poster hash: c0598...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå