Gå til innhold

Dyrker forelskelsen så innmari...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her og ser gjennom bilder av HAN, om igjen og om igjen. Hodet mitt holder på å sprenges av forelskelse. Jeg liker han så fryktelig godt, men det er enda uvisst om han vil ha meg. Sommerfuglene i magen formerer seg og nekter å fly ut. Jeg har aldri hatt det sånn før. Visste ikke at det gikk an å føle så sterkt. Men det gjør det, så absolutt!

Måtte bare få det ut :P Noen som er i samme situasjon? Ser du også på bilder og tenker på han/henne hele tiden? Føler meg til tider veldig som en fjortis her jeg sitter!

Anonymous poster hash: c0598...3a5
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Tja, det hender jo at en titter litt på bilder av en en er litt betatt av da. :)

Tenker også forøvrig veldig mye på vedkommende i løpet av dagen.

Men vet ikke helt jeg, hva som kan gjøres med det. :vetikke:

Anonymous poster hash: 7306b...a68
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Tja, det hender jo at en titter litt på bilder av en en er litt betatt av da. :)

Tenker også forøvrig veldig mye på vedkommende i løpet av dagen.

Men vet ikke helt jeg, hva som kan gjøres med det. :vetikke:

Nei, hva gjør man? Blir jo helt gal :P Tar gjerne imot tips hvis noen har!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hva gjør man? Blir jo helt gal :P Tar gjerne imot tips hvis noen har!

Huff, nei, ikke vet jeg. Hva KAN man gjøre da? :vetikke:

Skrevet

Ta kontakt med vedkommende og finn ut om han/hun tenker det samme?? I allefall gjøre et forsøk på å finne på noe sammen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med vedkommende og finn ut om han/hun tenker det samme?? I allefall gjøre et forsøk på å finne på noe sammen?

Er du GAL?! Hva hvis svaret er nei?! Da har man ikke en gang forelskelsen igjen å leve på. :(

Anonymous poster hash: 1bfb9...b7a

Skrevet

Er du GAL?! Hva hvis svaret er nei?! Da har man ikke en gang forelskelsen igjen å leve på. :(

Dette beviser jo at du dyrker forelskelsen mer enn lysten til å faktisk dele forelskelsen sammen med noen som er forelsket i deg ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort, men av ulike grunner er ting litt usikkert. Vil ikke gå inn på det, ville egentlig bare få ut litt fra det crazy hodet mitt :P

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Det må man bare risikere! Man kan jo ikke drite i å gjøre noe, og så gå gjennom livet og tenke "hva hvis?". Nei, jeg har funnet ut at man må bare kjøre på! Kommer ingen vei uten :) Og selv om man får nei, vet man i hvert fall at man har prøvd.

- TS

• Liker 1
Skrevet

Det må man bare risikere! Man kan jo ikke drite i å gjøre noe, og så gå gjennom livet og tenke "hva hvis?". Nei, jeg har funnet ut at man må bare kjøre på! Kommer ingen vei uten :) Og selv om man får nei, vet man i hvert fall at man har prøvd.

- TS

Helt enig!

Det har jeg gjort, men av ulike grunner er ting litt usikkert. Vil ikke gå inn på det, ville egentlig bare få ut litt fra det crazy hodet mitt :P

- TS

Men bra at du har gjort ditt affal! :) Så får jeg håpe det ordner seg.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Men bra at du har gjort ditt affal! :) Så får jeg håpe det ordner seg.. :)

Takk! Det håper jeg også :) Krysser alt som går an å krysse!

- TS

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Du er ikke alene, TS.

Jeg har det akkurat som deg.

Tør ikke ta kontakt fordi jeg er livredd for svaret. Om det i det hele tatt kommer noe svar :P

Skrevet

Jeg har det også sånn, å jeg jobber med han.

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke en forelskelse oppleves sammen? Og når den ikke blir, hvorfor har man den da?

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke en forelskelse oppleves sammen? Og når den ikke blir, hvorfor har man den da?

Fordi Gud har en djevelsk humor.

AnonymBruker
Skrevet

Gud du liksom. Skal du si at det finnes en plan for oss alle og ?! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn, å jeg jobber med han.

Er du meg?

Jeg er hodestups forelsket i kollegaen min (heldigvis ikke på samme avdeling). Vi hadde noe på gang en stund, men han trakk seg nylig ut. Nå sitter jeg bare igjen med en grusom følelse - håpløst forelsket.

Anonymous poster hash: 648a3...877

Skrevet

Er du meg?

Jeg er hodestups forelsket i kollegaen min (heldigvis ikke på samme avdeling). Vi hadde noe på gang en stund, men han trakk seg nylig ut. Nå sitter jeg bare igjen med en grusom følelse - håpløst forelsket.

Anonymous poster hash: 648a3...877

Jeg jobber på matbutikk, gjør du?

AnonymBruker
Skrevet

Amen til det!!

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene, TS.

Jeg har det akkurat som deg.

Tør ikke ta kontakt fordi jeg er livredd for svaret. Om det i det hele tatt kommer noe svar :P

Det kjennes godt at det finnes flere! La oss ha det pinefullt sammen :P

Men jeg vil råde deg til å ta kontakt! Jeg hadde angra og hatt det enda verre nå, om jeg ikke hadde turt å spørre. Gjør det! :)

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...