AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Når jeg pumper meg kommer det bare ut to stråler fra brystet, er ikke det litt lite? Vil det si at jeg har to melkeganger? Anonymous poster hash: f6d12...e3b
Teriyaki Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Da vil jeg tro du holder den delen som ligger mot brystet for hardt inntil. Jeg hadde mange stråler, men det ble færre hvis jeg presset for hardt.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Det er kun to uansett hvor hardt/svakt eller hvilken vinkel jeg plasserer den i :/Anonymous poster hash: f6d12...e3b 1
Tordensky Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jeg hadde mange flere enn det når jeg fikk det til ordentlig. Hvis melken ikke ville strømme ordentlig eller noe så var det gjerne en eller to stråler, men når utdrivingen startet for fullt var det mange flere og jeg trengte knapt å pumpe for å få en skikkelig dusj ut :-P Føler du at utdrivingen er god? Prøv å se på babyen når du pumper, eller tenk på ham/henne. Det hjalp meg hvertfall, når melken ikke ville strømme ordentlig. 1
Redbull Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hadde to en plass når jeg pumpa, så flytta jeg pumpa og fikk 4 stråler. Så det var alt etter hvor pumpa tok best.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Om du har tette melkeganger skal du kunne kjenne kuler i brystet som etter hvert vil bli ømme. Det er ganske lett å kjenne tette melkeganger, hos meg i alle fall. Vil nok tro at det heller har med pumpinga å gjøre. Anonymous poster hash: da691...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå