Gå til innhold

Hva irriterer deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som de fleste irriterer seg over bagateler

Anonymous poster hash: 30163...22d

Det er fordi folk flest lever små, meningsløse liv hvor de bare tenker på seg og sitt.

Anonymous poster hash: 8f4b2...d8d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det ikke er flere Moderatorer her på Kg.

Gjest Summers
Skrevet

Når det ikke er nok ledige plasser på tbanen, men hadde vært det om det ikke var for innvandrerne

• Liker 2
Skrevet

Folk som alltid kommer for sent (eller som avlyser avtaler i siste sekund). Aaaaaaargh, blir forbanna bare av å tenke på det. Er det så vanskelig å holde avtaler

Gjest Houdini
Skrevet (endret)

Dårlig ånde

Dårlig ånde

DÅRLIG ÅNDE

billige parfymer

parfymer utover 1 spray

menn med viss type lukt, populært kalt for stanken

lukt generelt :-(

sure kassafolk, menn som har en hjerne på lik str med et knappenålshode, menn som tar det for gitt at egen forståelse er den universelle sannhet, de har "forstått det" (medfødt selvsagt.. andre er dumme som ikke forstår de største selvfølgelighetene) - ØRTARDS

det som er rart er at jeg tolerer når en dame jeg kjenner har tydelig "sur muselukt", kjenner streif av den til tider, det er greit siden hun er litt spesiell og faktisk har en egen personlighet uten for mye selvhøytidelighet og ikke minst at hun kommer med gullkorn stadig vekk som jeg må le høyt av. bæsjelukt er også greit, men ikke prompelukt. Men - dårlig ånde er så ufattelig drepen!! Husker jeg følte meg såå stor på det da jeg godtok den dårlige ånden til en fyr på førstedaten. :-P :-) Men jeg skulle faktisk ha holdt meg unna ham, han hadde ingen egne meninger, bare gjenfortalte mine. ingen egne oppfatninger. :murvegg:

Musemishandlere (burde vært anmeldt til dyrevernet :frustrert:, ikke sitt på musen... )

Endret av Houdini
Skrevet

Folk som kommer med bedreviterske og gjerne kontroversielle påstander uten å bry seg om å begrunne dem irriterer meg litt.

Skrevet

Det er fordi folk flest lever små, meningsløse liv hvor de bare tenker på seg og sitt.

Anonymous poster hash: 8f4b2...d8d

Irriterer du deg aldri over noe du da?

Dette er jo bare en artig tråd :fnise:

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Bestemødre som skal pakke på deg alt de har klart å samle opp i løpet av livet

Endret av Summers
Gjest Houdini
Skrevet

Bestemødre som skal pakke på deg alt de har klart å samle opp i løpet av livet

Er ikke det koselig da? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...