AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Skal til gynekolog i morgen for første gang, og gruer meg veldig! Er det så ille som alle sier? Har vondt i skjeden fra før, hvor ille kommer det til å bli? Vil ikke vise meg!!! Anonymous poster hash: 692df...c5f
ninuska_ Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Det er ikke vondt i de aller fleste tilfeller. Det kan oppleves litt ubehagelig når man ligger der naken på den kjølige benken, men slapp helt av. Du kan gjerne fortelle gynekologen at du er nervøs, de er nok vant til det 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 de gangene jeg har vært har det gått helt fint, har vært hos to forskjellige å begge utviste stor forståelse for at ikke alle synes det er så greit og er veldig nervøse. Hyggelige folk, og de får hele greia til å føles helt "hverdagslig" og normalt. Dette har de gjort mange ganger før, så ingen problem liksom.. :-) Anonymous poster hash: c6b64...72b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Takk! roer meg ned litt hvertfall :) Anonymous poster hash: 692df...c5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå