Gå til innhold

Gruer meg!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til gynekolog i morgen for første gang, og gruer meg veldig! Er det så ille som alle sier? Har vondt i skjeden fra før, hvor ille kommer det til å bli? Vil ikke vise meg!!!



Anonymous poster hash: 692df...c5f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vondt i de aller fleste tilfeller. Det kan oppleves litt ubehagelig når man ligger der naken på den kjølige benken, men slapp helt av. Du kan gjerne fortelle gynekologen at du er nervøs, de er nok vant til det :)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

de gangene jeg har vært har det gått helt fint, har vært hos to forskjellige å begge utviste stor forståelse for at ikke alle synes det er så greit og er veldig nervøse. Hyggelige folk, og de får hele greia til å føles helt "hverdagslig" og normalt. Dette har de gjort mange ganger før, så ingen problem liksom.. :-)



Anonymous poster hash: c6b64...72b
AnonymBruker
Skrevet

Takk! roer meg ned litt hvertfall :) :)



Anonymous poster hash: 692df...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...