Savaa Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg "lekeslåss" med kjæresten, han dyttet meg vekk, og puppen kom i klem mot låret hans eller noe. Det gjør så sinnsykt vondt i puppen, nippelen ble sår og jeg er fryktelig redd for at det går an å "ødelegge" puppene på noen måte ved å mose dem hardt sånn som jeg gjorde? Hva kan skje i såfall? Jeg er 18 år og puppene er ikke ferdig med å vokse enda....
Flekk Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Var du naken siden puppen klarte å bli klemstret i lårene? Uansett hvilken kroppsdel som kommer i klem så ville det gjort vondt, så jeg tror ikke puppen din er ødelagt.
Savaa Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2013 Var du naken siden puppen klarte å bli klemstret i lårene? Uansett hvilken kroppsdel som kommer i klem så ville det gjort vondt, så jeg tror ikke puppen din er ødelagt. Nei, men jeg var i ferd med å "slippes ned på gulvet" så puppen ble på en måte most mot bena hans idet jeg klamret meg fast for å mykne fallet.... Høres helt dust ut merker jeg
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Jeg ble bitt på puppen som ung av en hest, puppen min er helt normalt. Chill. Anonymous poster hash: e08ef...5c7 1
Dricka Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Kjenner ei som klemte puppen i gressklipperen. Altså der du dytter den framover og den "spaken" du får den til å gå framover selv. Gikk da bra med henne også, så ikke bekymre deg noe særlig.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Jeg ble bitt på puppen som ung av en hest, puppen min er helt normalt. Chill. Anonymous poster hash: e08ef...5c7 Care to tell us how that happened? Anonymous poster hash: 3b018...3a4
orgus Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Er det en vanlig greie å klemme puppen tydeligvis? :-P
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Bare litt forslått/klemt. Er som å klemme tommelen i døra:) Ingenting kommer til å skje, i verste fall blir du blå. Anonymous poster hash: d802e...f1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå