AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Spørsmålet blir rett og slett hva dere menn finner attraktivt hos jenter? Hvilke personlighetstrekk fanger oppmerksomheten deres? Hvordan ser drømmejenta ut? Foretrekker dere den stille jenta i hjørnet eller den morsomme og lattermilde? Ja, i det hele tatt. Hvordan er drømmejenta deres? Anonymous poster hash: 1f382...2d5
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Får først øye på de som har positiv energi og er livlig. Endret 16. januar 2014 av .-L-. 1
markj Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Intelligent, morsom, søt, blid og positiv, feminin. Ikke kontrollerende, sjefete, overdrevet sjalu eller andre mentale problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Elementært. Henne leker ikke butikk. Og så simpelt er det. Og jeg faller ikke for så mange jenter generelt, men for min bedre halvdel kan jeg bli veldig gelé. Men det er kun henne som har en sånn effekt på meg, så jeg synes det er koselig jeg. Anonymous poster hash: 832c2...d27
codeman Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Hu som sitter stille i kroken, ikke fordi hun nødvendigvis er sjenert, men fordi hun ikke har behov eller ønske om å være verdens navle. Drømmedama har like verdigrunnlag og "antenner" som meg når det gjelder bl.a sosialt behov og matchende humor. Foretrekker rolige kvinner som har intresser for annet enn bare status/karrierejag, shoping og kaféturer med venninegengen. Som poster alt om livet sitt på fuckings facebook/instagram. Ei som bryr seg om seg og sitt og ikke lar seg styre av hva alle andre mener. Selvstendig er vel ordet. Lar meg få se favorittlaget uten å mase. Utseendemessig. Lavere enn meg (1.84) og ikke overvektig (tenker da ikke på et par kg for mye) 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Jeg prøvde å såkalt "sjekke opp" si Hei til noen på byen, men det funka så dårlig at jeg aldri kommer til å hverken gå på byen eller sjekke opp noen igjen. Det som sjedde var at jeg ble: - baksnakka(ledd av en gruppe av jenter over 20) - Ledd av - Avist på en veldig fin måte (du er stygg) - Æsj ikke en nerd kom også (jeg hadde ifølge de nerdete utseende, bruker briller) Etter den hendelsen har jeg nærmest blitt ødelagt på damefronten. Orker rett og slett ikke å kontakte damer fordi jeg ikke vil bli trøkt mer ned i grusen. Da får heller de komme bort til meg. Så det skal SVÆRT mye til for at jeg skal like en jente. Anonymous poster hash: 09cd1...8a3 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Jeg prøvde å såkalt "sjekke opp" si Hei til noen på byen, men det funka så dårlig at jeg aldri kommer til å hverken gå på byen eller sjekke opp noen igjen. Det som sjedde var at jeg ble:- baksnakka(ledd av en gruppe av jenter over 20)- Ledd av- Avist på en veldig fin måte (du er stygg)- Æsj ikke en nerd kom også (jeg hadde ifølge de nerdete utseende, bruker briller) Etter den hendelsen har jeg nærmest blitt ødelagt på damefronten. Orker rett og slett ikke å kontakte damer fordi jeg ikke vil bli trøkt mer ned i grusen. Da får heller de komme bort til meg. Så det skal SVÆRT mye til for at jeg skal like en jente. Anonymous poster hash: 09cd1...8a3 Eh, sjekker du opp 14-åringer?Anonymous poster hash: 8d920...3e9 5
Lirael Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Jeg prøvde å såkalt "sjekke opp" si Hei til noen på byen, men det funka så dårlig at jeg aldri kommer til å hverken gå på byen eller sjekke opp noen igjen. Det som sjedde var at jeg ble: - baksnakka(ledd av en gruppe av jenter over 20) - Ledd av - Avist på en veldig fin måte (du er stygg) - Æsj ikke en nerd kom også (jeg hadde ifølge de nerdete utseende, bruker briller) Etter den hendelsen har jeg nærmest blitt ødelagt på damefronten. Orker rett og slett ikke å kontakte damer fordi jeg ikke vil bli trøkt mer ned i grusen. Da får heller de komme bort til meg. Så det skal SVÆRT mye til for at jeg skal like en jente. Anonymous poster hash: 09cd1...8a3 Uff. Noen jenter kan være skikkelig slemme. Ikke la det knekke deg at du traff på slike jenter. Når de oppfører seg slik er dette sikkert ikke jenter du trenger ha i livet likevel. Jenter som har litt klasse og stil avviser en mann høflig dersom han "sjekker" høflig. :klem:
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Drømmedama... Selvstendig, individuell, tenker mye, klok, intelligent, nysgjerrig, har opplevd en del motgang i livet, kan sette seg inn i og bryr seg om mennesker og menneskers skjebner, god, varm, ... sterk kvinne med andre ord. Jeg har falt for en slik en gang før. Men hun viste det seg var ikke så omsorgsfull likevel. Nå mange mange mange (mer enn ti) år senere har jeg falt for en annen. Men ikke sagt noe. Så vidt lært henne å kjenne og knapt nok det. Blitt invitert hjem til henne før. Veldig hyggelig jente. Nå er hun på ferie i Tyrkiet med søstrene sine. Når hun kommer tilbake om en ukes tid så skal vi kanskje, muligens, finne på noe. Meh, barnsligste jeg har skrevet på år og dag. Men... jeg gleder meg! :D Anonymous poster hash: 468c0...963 3
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Hu som sitter stille i kroken, ikke fordi hun nødvendigvis er sjenert, men fordi hun ikke har behov eller ønske om å være verdens navle. Jippi, da er det håp for meg også! :D 6
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Drømmedama... Selvstendig, individuell, tenker mye, klok, intelligent, nysgjerrig, har opplevd en del motgang i livet, kan sette seg inn i og bryr seg om mennesker og menneskers skjebner, god, varm, ... sterk kvinne med andre ord. Jeg har falt for en slik en gang før. Men hun viste det seg var ikke så omsorgsfull likevel. Nå mange mange mange (mer enn ti) år senere har jeg falt for en annen. Men ikke sagt noe. Så vidt lært henne å kjenne og knapt nok det. Blitt invitert hjem til henne før. Veldig hyggelig jente. Nå er hun på ferie i Tyrkiet med søstrene sine. Når hun kommer tilbake om en ukes tid så skal vi kanskje, muligens, finne på noe. Meh, barnsligste jeg har skrevet på år og dag. Men... jeg gleder meg! :D Anonymous poster hash: 468c0...963 Du er heldig! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 Du er heldig! Lykke til Vel, jeg vet ikke, vi er bare venner. Men jeg får nyte det så lenge det varer, uansett hva som enn skjer. Anonymous poster hash: 468c0...963
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #14 Skrevet 28. juli 2013 Jeg liker jenter er intelligente, blide, søte. Jenter som har mål og mening om hvor de vil i livet. Ikke sånne jenter som for eksempel bare studerer sosiologi fordi venninna gjør, uten at de selv har noen interesse for det. Jenter som er samfunnengasjerte er også fint. Jeg liker også jenter som faktisk klarer å blir populær og skape oppmerksomhet uten å spille alle korta på sitt eget utseendet. I tillegg liker jeg jenter som liker å ta vare på kroppen sin, og som har en sunn livsstil. Derimot det jeg ikke faller for er jenter som er overlegne, sure, sjefete jenter som serverer løgn på løgn bare for å få det som de vil. I grunn mener jeg at jeg ikke er urimelig i noe av det jeg skriver her, men det kan sikkert sees på fra andre vinkler en min egen Anonymous poster hash: cc4ba...44c 1
Gjest Søren76 Skrevet 28. juli 2013 #15 Skrevet 28. juli 2013 Jippi, da er det håp for meg også! :D Absolutt bare at ta kontakt Hehe Synes de som er stille er oftere mere spendene eg
Leonaen Skrevet 28. juli 2013 #16 Skrevet 28. juli 2013 Skjønner at jeg ikke scorer hos de fleste om de vil ha en jente med selvtillit, og som kan gjøre seg populær.. Hmm...ja nå er jo ikke å bli populær ett mål for meg uansett, så da klarer jeg meg fint uten likevel. Jeg er 32 og ikke intr i stråle, annet enn hos den familien jeg vil skape i felleskap med min kjære fremtidige mann Det er godt det ikke finnes en fasit
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 #17 Skrevet 28. juli 2013 Absolutt bare at ta kontakt Hehe Synes de som er stille er oftere mere spendene eg
Gjest JakeGreen Skrevet 28. juli 2013 #19 Skrevet 28. juli 2013 De som ikke faller for meg... Og derfor har jeg sluttet å falle. Men jeg kan fortsatt bli sjarmert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå