Gå til innhold

Norges morsomte?


Shelly

Anbefalte innlegg

Robert Stoltenberg er morsom. Han vant jo til og med 4 priser i Gullruten, og det sier jo litt.

Men jeg synes allikavel at Espen Ekcbo er en av Norges morsomste. Hva med dere?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er veldig glad i Espen E. men du verden hvor godt jeg lo av "Borettslaget"

Robert Stoltenberg har ufattelig stort talent og jeg tar av meg hatten for slike som han - vinner 4 priser og er likevel ydmyk. Ikke værst.

Men jeg så også alle episodene av Nissene på låven!!!

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tommy Steine er en artig fyr,og dessuten er han grådig sjarmerende!!

Ismen

_________________

1212[ Dette Innlegg er endret av: ismen den 2002-06-09 14:22 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelen opp for Stoltenberg!

Ikke har han bare et stort talent. Men et par nyydelige øyner også ! icon_wink.gif

Espen E. og Thomas G. kan bare gå å legge seg ! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes Stolteberg fortjente 3 av 4 priser. Espen Eckbo burde fått den for beste skuespiller!

Hvis man ser på forskjellen mellom de 2 rollene som han spilte i Nissene på låven, synes jeg de var mye mer forskjellige, både fra Espen selv, og fra hverandre, enn det Robert Stoltenberg har gjort i Borettslaget. Jeg synes ikke Stoltenbergs figurer skiller seg sååå mye fra hverandre. OK, de har forskjellig utseende og kroppspråk og stemme, men han snakker jo på samme måte med nesten alle rollene sine. Synes jeg. Kanskje bortsett fra Piirka-rollen, men den er såpass ekstrem at den lett skiller seg ut.

Stoltenberg er egentlig veldig morsom, og kjekk og sjarmerende og virker som en kar man kan sitte og snakke med om masse forskjellig og har funnet på et bra konsept og alt mulig. Men jeg liker Espen Eckbo nesten bedre, ihvertfall på skuespillerfronten.

Jeg så alle episodene av Nissene på låven. Og ca 1 og 1/2 av Borettslaget. Nissene appelerte mye mer til meg, kan man si.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...