Gå til innhold

Er musa mi normal?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i midten av tyveårene

Når jeg stikker en eller to fingre inn i skjedeåpningen så kommer jeg borti en slags "tapp" som føles ganske slafsete og merkelig ut, jeg kjenner den oppå fingrene. Er akkurat som om den kanskje blokkerer en liten del av åpningen, eller er det noe jeg innbiller meg? Tror alltid det har vært sånn, men akkurat nå blir jeg litt skeptisk for den føltes så stor :/

Anonymous poster hash: 325e1...de1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Normalt ja.



Anonymous poster hash: 86cd6...e8f
AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: 5a09e...71e

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: 5a09e...71e

Skal hun stappe et kamera opp i skjeden tenker du?

Anonymous poster hash: 86cd6...e8f

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normalt ja. Anonymous poster hash: 86cd6...e8f

Takk. Håper det. Når jeg tenker meg om kjennes det egentlig ut som en følelsesløs klitoris ekstra der nede..

Anonymous poster hash: 325e1...de1

AnonymBruker
Skrevet

Gyn nå!



Anonymous poster hash: af179...aa9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt normalt. Tror det har vert en liten sånn en i alle jeg har sett på veldig nært hold. Minner om drøvelen på en måte ;p



Anonymous poster hash: c7ca8...8b1
AnonymBruker
Skrevet

Har sånn jeg og, har ikke turt å gå til legen med det, men det er normalt?

Anonymous poster hash: dc642...5f5

AnonymBruker
Skrevet

livmortappen du kjenner? Den ligger av og til veldig langt oppe så man nesten ikke når den, og lengre nede så man når den lett (varierer sikkert fra person til person) Og det er etter hvor man er i syklusen.



Anonymous poster hash: 6e048...3f6
AnonymBruker
Skrevet

Livmortappen, tipper jeg.



Anonymous poster hash: 63ec5...0fb
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles livmortappen og kjennes ut som tuppen av tommelen sånn ca.

Om ikke gynekologen eller legen sier noe når de ser der inne, så er du sikkert ikke unormal.



Anonymous poster hash: 350d4...7fe
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å puste ut, det er livmortappen ;)

Anonymous poster hash: f113f...d64

AnonymBruker
Skrevet

Er i midten av tyveårene

Når jeg stikker en eller to fingre inn i skjedeåpningen så kommer jeg borti en slags "tapp" som føles ganske slafsete og merkelig ut, jeg kjenner den oppå fingrene. Er akkurat som om den kanskje blokkerer en liten del av åpningen, eller er det noe jeg innbiller meg? Tror alltid det har vært sånn, men akkurat nå blir jeg litt skeptisk for den føltes så stor :/

Anonymous poster hash: 325e1...de1

Sånn er min livmortapp også, og fått høre det er normalt. Hos noen er den litt lenger ned enn hos andre.

Anonymous poster hash: 48e33...b38

AnonymBruker
Skrevet

Er i midten av tyveårene

Når jeg stikker en eller to fingre inn i skjedeåpningen så kommer jeg borti en slags "tapp" som føles ganske slafsete og merkelig ut, jeg kjenner den oppå fingrene. Er akkurat som om den kanskje blokkerer en liten del av åpningen, eller er det noe jeg innbiller meg? Tror alltid det har vært sånn, men akkurat nå blir jeg litt skeptisk for den føltes så stor :/

Anonymous poster hash: 325e1...de1

Helt normalt, har akkurat det samme ;)

Anonymous poster hash: 83925...6dc

Skrevet

Hmm, sikker på at der er livmortappen hu mener? For når man stikker fingeren inn bare en cm så kjenner man jo også noe slags løs hudflik som d ikke er noe følelse i.

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut. Finner den ofte når jeg roter inni kona :)



Anonymous poster hash: 52e70...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...