Gå til innhold

Kjære menn - rumpe eller pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Så man ser ut som en unge eller mann om man har små pupper? Synes dere bør tenke litt før dere skriver. Man skal ikke henge ut folk med verken store eller små pupper, for det dere sier kan faktisk få en usikker jente til å føle at hun ikke er bra nok som hun er.

Jeg har C65 i BH-størrelse (som er det samme i cup som A75 til alle som tenker at C er kjempestort) og jeg har lest her inne flere ganger at jenter med små pupper ser ut som gutter osv, og det gjør faktisk vondt å lese det selv om jeg vet at jeg faktisk har en pen kropp og at puppene mine er fine akkurat som de er. Fortalte en kompis om at jeg følge noen på internett har en rett guttekropp eller et lite barn siden jeg har små pupper, og han bare lo og ristet på hodet.

Ja, man kan selvsagt synes det er flott med store pupper, men det betyr ikke at man trenger å rakke ned på det man ikke synes er like bra.

Anonymous poster hash: ad03d...0ad

"Jeg synes at kvinner skal se ut som kvinner, og menn som menn"?

Pupper kommer i forskjellige størrelser, og det har det ALLTID gjort. En dame med små pupper ser ikke ut som en kvinne da eller? Jeg skjønte alvorlig talt ingenting av det du skrev der. Ser hun ikke ut som en kvinne, fordi hun har små pupper? What?? :klo:

jeg gir opp........:daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gir opp........ :daane:

Det skjønner jeg godt. Tenk å lire av seg noe så latterlig. Etter din konklusjon er man altså ikke kvinne, dersom man har små pupper. "Kvinner skal se ut som kvinner", ja ok. 20 kg overvektig og fæle hengepupper, det er normalen i dag. Pent.

Anonymous poster hash: 1bcba...bce

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har man 80 D i naturlig BH-str så kan man bare gå og gjemme seg? Hva skal man gjøre, ta operasjon og få masse stygge arr? Synes det er lite hensynsfulle kommentarer her inne. Men det er jo ikke akkuratnoen bombe.

Anonymous poster hash: d54cf...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det skjønner jeg godt. Tenk å lire av seg noe så latterlig. Etter din konklusjon er man altså ikke kvinne, dersom man har små pupper. "Kvinner skal se ut som kvinner", ja ok. 20 kg overvektig og fæle hengepupper, det er normalen i dag. Pent.

Anonymous poster hash: 1bcba...bce

men i alle dager da!! Jeg skrev jo at SMÅ PUPPER ER PENT!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fokuserer dere mer på når dere ser en dame på gata, i baren, osv?

Anonymous poster hash: e33a7...a98

Jeg fatter ikke at du ikke forstår at det er individuelt. Det er da ingen fasit! Noen liker rumpe, andre pupper, og sånn er det.

Anonymous poster hash: 99338...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama i sin helhet... Noen har ei blikk fangene rumpe, andre bryster, noen ansikt, noen rygg. Alt etter personen og sammensetningen/proporsjonene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der! Jeg synes kvinner skal se ut som kvinner og menn som menn!

Små pupper er pent, men jeg synes synd på kvinner som har ikke-eksisterende bryster..

men i alle dager da!! Jeg skrev jo at SMÅ PUPPER ER PENT!!!

:regn::klaske:

Anonymous poster hash: ad03d...0ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

:regn::klaske:

Anonymous poster hash: ad03d...0ad

ja? Jeg verken skrev eller påstår at man ikke ser ut som kvinne om man har små pupper... men hun dama på det bildet som ble postet fant jeg svært lite feminint over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler ;)



Anonymous poster hash: 8a15e...06b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal de se ut:

a004.jpg



Anonymous poster hash: 1640e...3bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står hun med ryggen til er det helt klart rumpe og lår, men når hun snur seg er puppene også et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i alle dager da!! Jeg skrev jo at SMÅ PUPPER ER PENT!!!

Drit i dem. De bare overreagerer og dette er typisk KG, no big deal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpe er vel og bra, men flatbryst er turn-off. Må være noe å ta i der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det du fremhever. Men er magen jeg liker best.



Anonymous poster hash: c8855...cb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest JakeGreen

Hva fokuserer dere mer på når dere ser en dame på gata, i baren, osv?

Ansiktet, håret, utstrålingen, hvordan hun er kledd, hvordan hun går og hvordan hun beveger seg.

Pupper og rumpe er ikke blant tingene jeg først legger merke til, og særlig ikke pupper, men en fin rumpe er helt klart viktigst av de to.

Når det gjelder pupper er jeg helt nøytral. De kan gjerne være små, men de kan gjerne være store også. Tilnærmet uvesentlig for min del.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Tenk å lire av seg noe så latterlig. Etter din konklusjon er man altså ikke kvinne, dersom man har små pupper. "Kvinner skal se ut som kvinner", ja ok. 20 kg overvektig og fæle hengepupper, det er normalen i dag. Pent.

Anonymous poster hash: 1bcba...bce

Du er ikke mindre latterlig du, som henger ut hengepupper! (Pun intended)

Noen liker det ene og noen det andre. Prøv å ikke rakke ned på folk da!

Anonymous poster hash: f5052...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! er det mange med små pupper som kommenterer her eller?

Jeg merker jeg blir skikkelig provosert når flertallet av guttene her sier at små pupper er finest, også er det EN som sier at han liker store pupper og da klikker det i vinkel for diverse her. Hva med de som har store pupper? INGEN er fornøyd med sine naturlige pupper uansett.

Spørsmålet var vel ikke store eller små pupper, men PUPPER ELLER ROMPE. Og er du ikke fornøyd med kroppen/puppene dine så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å lese slike tråder, hvis det sårer å høre andres meninger. Ingen her har vel rett til å si hva som er rett og galt når det gjelder andres meninger på akkurat dette område. Vi tenner alle på forskjellige ting.

Jeg kjenner flere jenter som har modellkroppen, men ingen av dem har beina plantet på jordkloden og mangler en skrue i toppen. Vi vet jo alle at til syvende og sist så er det helheten som teller.

Selv har jeg store pupper og har alltid hatet dem, men har aldri møtt en gutt som ikke har likt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...