Gå til innhold

Har du reist uspesifisert til "syden"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og om du reiste alene, havna du med fremmede?

Hvordan var hotellet?

Noe annet du vil fortelle? Hadde du gjort det igjen?

Blir glad for svar. :) Vil ha en tur til Gran Canaria for å besøke venner og kjente (bodde der før). Har dessverre ingen å bo hos der, så da tenkte jeg å reise uspesifisert. Men med min uflaks havner jeg nok på det dritthotellet. :/

Anonymous poster hash: 72b1b...7fb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da kan man jo betale seg til et bedre hotell evt finne seg hotell på egenhånd. Om du ikke reiser midt i tykkeste høysesongen hvor alt er fullt så får man gjerne et ok hotell.

Anonymous poster hash: 43bde...277
AnonymBruker
Skrevet

Har reist uspesifisert to ganger, dog ikke alene. Begge gangene helt ok, men den ene gangen var det fryktelig enkelt da og ikke noe hotell. Andre gangen var vi veldig heldige og fikk et bra hotell. Tror man kan oppleve litt begge deler, men utenom høysesong er selvfølgelig muligheten for noe bra bedre.

Anonymous poster hash: 13bfc...bf2

Gjest Badabing
Skrevet

Har gode erfaringer med å reise uspesifisert utenom høysesongen. Fått fine hoteller mot hva jeg har betalt, stort sett firestjerners. Ville nok vært mer skeptisk til å gjøre det midt i sesongen.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ble ikke uspesifisert. Fant et noenlunde billig hotell. Tar ingen sjanser nå i sesongen.

Anonymous poster hash: 3ac6d...665
Skrevet

Broren til kjæresten reiste uspesifisert på guttetur på Gran Canaria. De endte på ett 4/5 stjerners familie/spahotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...