Gå til innhold

Slette han fra facebook

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at du har holdt på med en fyr i noen få måneder. Du kjente ham ikke før dere begynte å date. Du har blitt forelska, men så viser det seg at han ikke var like interessert og dumper deg.
Sletter du han fra facebook?

Sitter nemlig midt oppi dette dilemmaet. Det er jo ingen grunn til å ha han på facebook lenger når han ikke vil noe mer, men har jo et lite håp om at han skal ombestemme seg...Og at hvis jeg sletter han så er alle broer brent....

Har allerede gjort slik at han ikke kommer opp på newsfeeden, men tar meg selv i å stadig håpe på likes og kommentarer fra han når jeg selv legger ut ting og får jo bare falske forhåpninger når han legger igjen en "like" eller kommentar.....
Profilbildet hans popper også stadig opp på min profil siden han er den jeg har hatt mest kontakt med på facebook de siste månedene så jeg får jo ikke helt fri fra han selv om han ikke kommer opp i newsfeeden min lenger....

Anonymous poster hash: ebbc0...830
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett ham, det gjør bare vondt verre å ha ham der.

Anonymous poster hash: 99ef9...c6a

• Liker 2
Skrevet

Tror det er best å slette han :)

Gjest RamaLama
Skrevet

Som du sier, så er det ingen vits i å ha han der lenger. Og broene er ikke brent om du sletter han, jeg tviler sterkt på at det blir den avgjørende faktoren for hans del:)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Hadde i alle fall gått videre. Om man har fått avklart at det ikke blir noe så er jo det ingen vits å forsette tenker nå jeg. Så er det sikkert ikke så lett å komme over noen dersom man holder kontakten heller tenker jeg. Man er jo gjerne fremdeles glad i personen og liker h*n godt selv om man ikke blir sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har hatt "the talk" og du vet han ikke vil mer, er det vel uansett et tidsspørsmål om når han sletter deg?

Hvis dere ikke har hatt "talken" er det kanskje litt ufint..

Anonymous poster hash: c813c...31b
AnonymBruker
Skrevet

Ufint? Det er da bare facebook? Er facebook blitt en så stor del av livet at man først kan dumpe, for så å fortsette å ha innsyn over hva hun bedriver med, og når muligheten tas vekk, så skal det i tillegg tas opp som en fornærmelse???

Anonymous poster hash: 721f2...b83
AnonymBruker
Skrevet

Ufint? Det er da bare facebook? Er facebook blitt en så stor del av livet at man først kan dumpe, for så å fortsette å ha innsyn over hva hun bedriver med, og når muligheten tas vekk, så skal det i tillegg tas opp som en fornærmelse???

Anonymous poster hash: 721f2...b83

Det jeg mente var at dersom sletting fra facebook er måten man avviser/dumper noen på, så er det ufint. Har noen brukt av tiden sin på deg, forrtjener de respekten av å bli avvist på en skikkelig måte..Syns jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg mente var at dersom sletting fra facebook er måten man avviser/dumper noen på, så er det ufint. Har noen brukt av tiden sin på deg, forrtjener de respekten av å bli avvist på en skikkelig måte..Syns jeg.

Ts har jo allerede blitt dumpet. Har du lest HI?

Anonymous poster hash: 99ef9...c6a

Gjest Chloè
Skrevet

Har dere felles venner? Kommer du til å treffe han ute på byen/vors for eks?
Jeg har det helt likt akkurat nå, men vi har mange felles venner og jeg vil ikke vise at jeg bryr meg såpass mye at jeg sletter han. Har heller ikke lyst til å sitte på samme fest som han å være den sure kjerringa som hater han, haha. Lettere å bare ikke bry seg :)
Nå var ikke jeg forelska, så det er nok lettere for meg enn for deg.

Skrevet

Jeg sletter alle jeg ikke liker/ikke snakker med, uansett hvor mange felles venner vi har og om jeg så og si møter på han hver dag på byen/diverse. Du gjør det for din skyld ikke for andres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...