Gjest Allergi Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 jeg har fått påvist burotallergi nå nylig. jeg har vært så dårlig lenge nå. lett hodepine, slapp, kløende øyne, snørrerte nese og you name it. jeg har også vært plaget med mye tørr og slimete hoste. nå får jeg så mange hostenfall at jeg brekker meg. får helt panikk fordi jeg ikke får puste. er det vanlig når man er allergisk?
Sugerøret Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Japp ,det er mulig Er selv veldig allergisk bla. mot buroten. Om du har mye "skit" rundt deg,kan det trigge et astma anfall om du har astma Ellers er hoste i allefall vanlig for meg,når det er mye pollen ute.Halsen blir irritert Endret 27. juli 2013 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Ja, man kan få allergi-astma. Jeg får det selv når allergier er på sitt værste.Anonymous poster hash: 20e27...d73 1
Gjest allergi Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Japp ,det er mulig. Er selv veldig allergisk bla. mot buroten. Om du har mye "skit" rundt deg,kan det trigge et astma anfall om du har astma Ellers er hoste i allefall vanlig for meg,når det er mye pollen ute.Halsen blir irritert. men tar du noen medisiner for det? hvilke symptomer får du av burotallergien?
Sugerøret Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Burota gir kløe ,ellers blir jeg veldig tett i kassa ,astmaen blir værre mao.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå