Gå til innhold

Allergien utløser astma?


Fremhevede innlegg

Gjest Allergi
Skrevet

jeg har fått påvist burotallergi nå nylig. jeg har vært så dårlig lenge nå. lett hodepine, slapp, kløende øyne, snørrerte nese og you name it. jeg har også vært plaget med mye tørr og slimete hoste. nå får jeg så mange hostenfall at jeg brekker meg. får helt panikk fordi jeg ikke får puste. er det vanlig når man er allergisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Japp ,det er mulig

Er selv veldig allergisk bla. mot buroten. Om du har mye "skit" rundt deg,kan det trigge et astma anfall om du har astma

Ellers er hoste i allefall vanlig for meg,når det er mye pollen ute.Halsen blir irritert

Endret av Kårky
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan få allergi-astma. Jeg får det selv når allergier er på sitt værste.

Anonymous poster hash: 20e27...d73

  • Liker 1
Gjest allergi
Skrevet

Japp ,det er mulig.

Er selv veldig allergisk bla. mot buroten. Om du har mye "skit" rundt deg,kan det trigge et astma anfall om du har astma

Ellers er hoste i allefall vanlig for meg,når det er mye pollen ute.Halsen blir irritert

. men tar du noen medisiner for det? hvilke symptomer får du av burotallergien?
Skrevet

Burota gir kløe ,ellers blir jeg veldig tett i kassa ,astmaen blir værre mao.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...