lillemeg90 Skrevet 27. juli 2013 #1 Del Skrevet 27. juli 2013 I går hadde sambo. Problemer med å få start på bilen, men etter litt gikk det fint. Jeg kjørte så i 2 timer og er på besøk i en annen by. Hadde ingen problemer på veien, men idag da vi kom ut fra IKEA fikk jeg såvidt start på bilen. Hørte med en gang at bilen hørtes annerledes ut. Prøvde å kjøre, men bilen ble kvelt med en gang. Satte den i fri og prøvde å ruse den. Ingen reaksjon. Hadde gasspedallen helt i bånn, ingen reaksjon på turtallet. Plutselig endret lyden seg igjen, og hørte at motoren kom bedre i gang. Fikk nå reaskjon på turallet. Men hvis jeg ruset den til 4-5000 omdreininger sloknet den og det kom opp verktøylampe. Fikk til slutt kjørt tilbake til der jeg overnatter, og bilen hørtes helt normal ut på veien. Føltes som vanlig. Virker bare som det kan være noe problemer med oppstarten. Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Del Skrevet 27. juli 2013 Virker som den ikke får nok drivstoff eller luft så jeg tror det kan være at luftmengdemåleren eller diesel/bensin pumpa som har tatt kvelden har tatt kvelden. Anonymous poster hash: 7b97f...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå