AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Noen som erfaring med den?Ble rådet til å ta den av legen min pga forstoppelse.Hun sa den var ganske mild,men kjenner jeg er skeptisk. Anonymous poster hash: 01e8d...47a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Den gjør ikke tarmen din avhengig som rene avføringspreparater, så den er ikke farlig å ta. Men det er viktig å drikke mye når du tar den, eller så virker den mot sin hensikt for den trekker vann inn i tarmen. Anonymous poster hash: 2e89a...593
Sugerøret Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Helt grei ,bare du ikke overdoserer.Da blir det litt mye fart i baken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå