Gjest Yellowrose Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg skal til London i August og har blitt tipset om en butikk som heter primark? Venninnen min fortalte meg at der er alt å finne veldig billig. Så jeg lurer på, er det mulig finne kvalitets undertøy der? Og varer strømpebuksene lenge? Har bare tenkt til å kjøpe nødvendige ting der og må jeg komme dit i god tid så ting ikke blir utsolgt?
marsy Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Det er billig på Primark, men kvaliteten er som på H&M. Primark ved Marble Arch er STOR, og det er alltid enorm kø inn til prøverommene, så du bør sette av god tid eller komme når de åpner. Jeg pleier å kjøpe tykke strømpebukser (80-100 denier) og de har ganske bra kvalitet.
Athene Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Unngå Primark. Kvaliteten er elendig. I tillegg er det alltid kaos der. For kvalitet på undertøy og strømpebukser til en god pris anbefaler jeg Marks &Spencer. Traust, men kvaliteten er topp og de har en del fint om man leter. 1
Gjest Yellowrose Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 I hvilken gate ligger marks & spencer??
Athene Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 I hvilken gate ligger marks & spencer?? Du finner dem over hele byen. Gå på google maps, søk london, og deretter Marks & spencer i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Kvaliteten på Primark er mye dårligere enn HM, ofte varer klærene bare en eller to vask før de er ute av fasong. Støtter forslaget om MS over, har mye klær inkl undertøy derfra som holder seg svært godt. Anonymous poster hash: d2da4...faf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Primark er fantastisk! Superbillig, svær butikk med masse snadder Og jeg synes ikke kvaliteten er så ille heller. Stort sett som H&M som noen har skrevet over her (bare sjekk at det du kjøper ikke er ødelagt fra før. Har en tendens til å gå litt hardt for seg i prøverommene der tror jeg ) Pleier alltid å kjøpe masse basic singletter, sokker, undertøy osv der. Så jeg gir den thumbs up! Anonymous poster hash: 543df...06e
marsy Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Se an plagget og stoffet - har blant annet en cardigan fra Primark som jeg har hatt i 2 år som er en favoritt og som er like fin i dag som når jeg kjøpte den.
Rosenrød Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Jeg kjøper alltid litt tykkere strømpebukser på Primark, og de holder lenge:-) Resten er jeg ikke så veldig begeistret for.
Mija Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Hater Primark på Oxford Street, det er rene armageddon. Kommer aldri til å gå inn igjen, bortkastet tid. Støtter også M&S. Det ligger en på andre siden av gaten, nesten rett overfor Primark.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå