Gå til innhold

Jeg tror posten sitter fast!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan ha skjedd? Dette står ennå siden i går på oppdateringen på posten appen. Hva kan ha skjedd?

post-67968-0-34626000-1374911358_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stund siden skulle jeg få en smartpostpakke, og den lå på postkontoret den ble sendt fra i 3 dager før den ble sendt videre.

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan ha skjedd? Dette står ennå siden i går på oppdateringen på posten appen. Hva kan ha skjedd?

attachicon.gifimage.jpg

Enda en gang får en tråd meg til å føle meg gammel. Jeg klikket meg inn i tråden i den tro at brevene dine satt fast i postkassa. Men det var visst skjegget mitt som satt der. :laugh:

Når det gjelder å følge post, så har jeg flere ganger opplevd at den har blitt liggende. Enkelte pakker har til og med begitt seg ut på en liten rundreise i Europa før de har dukket opp her.

Anonymous poster hash: 78cc9...dfc

Skrevet

Pakker blir ikke fraktet lørdag og søndag, så den er nok fremdeles underveis.

AnonymBruker
Skrevet

Enda en gang får en tråd meg til å føle meg gammel. Jeg klikket meg inn i tråden i den tro at brevene dine satt fast i postkassa. Men det var visst skjegget mitt som satt der. :laugh: Når det gjelder å følge post, så har jeg flere ganger opplevd at den har blitt liggende. Enkelte pakker har til og med begitt seg ut på en liten rundreise i Europa før de har dukket opp her. Anonymous poster hash: 78cc9...dfc

:fnise:

Anonymous poster hash: 2d867...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Pakker blir ikke fraktet lørdag og søndag, så den er nok fremdeles underveis.

Dette stemmer, Pinnedyr. Ser ikke ut til at noe er galt, bare at det er helg for de i Posten også :)

Trodde forøvrig selv at det handlet om at brev satt fast i postkassen, og jeg er født på 90-tallet. Så bare å slappe av, damer, dere er ikke gamle :)

Anonymous poster hash: aa406...3ae

• Liker 1
Skrevet

Ok. Tusen Takk for hjelpen. Jeg trodde nemlig posten sendte pakker på lørdager også. Nå har jeg lært noe nytt. :)

Skrevet

Det har jo også noe med hvor langt pakken skal fraktes, da kan det gjerne stå slik i noen dager, til den blir sortert på terminal og f.eks utkjørt eller videresendt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...