AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Har i det siste hatt veldig vonde brystvorter før mensen, det begynte da jeg sluttet på p-piller, hva kan være årsaken? Anonymous poster hash: a350d...fd6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Veldig vanlig å få typiske "graviditets" symptomer når man slutter på p-piller, så det er nok helt normalt og går over av seg selv etterhvert Hvis ikke kan det være lurt å ta en graviditetstest. Anonymous poster hash: 306c9...6f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Veldig vanlig å få typiske "graviditets" symptomer når man slutter på p-piller, så det er nok helt normalt og går over av seg selv etterhvert Hvis ikke kan det være lurt å ta en graviditetstest. Anonymous poster hash: 306c9...6f1 Ts her, takk for svar. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid! Har mens nå Anonymous poster hash: a350d...fd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå