Gå til innhold

Ømme brystvorter


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste hatt veldig vonde brystvorter før mensen, det begynte da jeg sluttet på p-piller, hva kan være årsaken?



Anonymous poster hash: a350d...fd6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig å få typiske "graviditets" symptomer når man slutter på p-piller, så det er nok helt normalt og går over av seg selv etterhvert :) Hvis ikke kan det være lurt å ta en graviditetstest. :)



Anonymous poster hash: 306c9...6f1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig å få typiske "graviditets" symptomer når man slutter på p-piller, så det er nok helt normalt og går over av seg selv etterhvert :) Hvis ikke kan det være lurt å ta en graviditetstest. :)

Anonymous poster hash: 306c9...6f1

Ts her, takk for svar. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid! Har mens nå ;)

Anonymous poster hash: a350d...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...