AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 finnes det en krisetjeneste i norge som tilbyr sms-tjenester? klarer ikke snakke om det jeg må snakke om, og alt er håpløst.. Anonymous poster hash: 90445...5d8
Gjest RihannaNavy Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 soschat.no Åpent mandag til fredag 18:30-22:30 Ikke akkurat sms, men chatting på nettet. Håper det var nyttig Klem fra meg
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 de har aldri åpent innen åpningstidene, hvertfall ikke når jeg har sjekket.. Anonymous poster hash: 90445...5d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå