AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Har egentlig lyst til å ikke låne bort noe som helst, men da blir man fort stempet som sær? Har noen dårlige erfaringer. Lånte bort en dyr kjole, fikk den tilbake etter et ha masing, full av flekker og en rift. Vi lånte bort en tilhenger i sommer, fikk den tilbake etter flere uker, med knust baklykt og bøyd støttehjul. I tillegg flere bøker, DVD filmer som jeg aldri har fått igjen. Har egenlig lyst til å si nei. Anonymous poster hash: 0329b...480
Black March Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Jeg sier klart i fra at alle former for skade skal erstattes eller repareres, og om nødvendig skal du kjøpe nytt. Og da skal du kjøpe helt nytt, ikke noe tull fordi det var brukt litt fra før. Du skal kjøpe en ny av samme type. Sier man ikke ja til den linja der får man ikke låne av meg!
LillaFrosk Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Ikke så rart du ikke liker låne bort ting, når du får tingene tilbake i samme tilstand som før.. Jeg hadde krevd å fått erstattet skadene.. Uff..
navnet Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Hehe, jeg låner bort tung ofte jeg, men har aldri fått det tilbake ødelagt.. DA hadde jeg nok sett på tingen, gitt den tilbake å sagt at jeg tenker at du leverer den tilbake om 2dager,reparett eller erstattet takk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Har egentlig lyst til å ikke låne bort noe som helst, men da blir man fort stempet som sær? Har noen dårlige erfaringer. Lånte bort en dyr kjole, fikk den tilbake etter et ha masing, full av flekker og en rift. Vi lånte bort en tilhenger i sommer, fikk den tilbake etter flere uker, med knust baklykt og bøyd støttehjul. I tillegg flere bøker, DVD filmer som jeg aldri har fått igjen. Har egenlig lyst til å si nei. Anonymous poster hash: 0329b...480 Hva gjør det om du blir stemplet som sær? Alle mennesker er sære på ulike måter, vi kommer ikke fra et samlebånd på et produksjonsanlegg, vi er ikke roboter. Om noen behandler deg kjipt fordi du ikke vil låne bort noe pga dårlige erfaringer, så er ikke dette folk du bør være interessert i å ha noe med å gjøre uansett. Ryggrad er en fin ting, den holder deg oppe. Anonymous poster hash: c857d...cf3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Folk vet at jeg er sær når det gjelder å låne bort ting. Og jeg blir særere med årene med god grunn. Har noen bøker til utlåns nå og jeg maser og maser på å få de igjen. Blir grinete av slikt. Jeg liker mine bøker og tar meget godt vare på de. Skal man låne ting, så skal man respektere eier. Man tar godt vare på ting man låner. Men mange har en ufyselig filosofi om at ting de låner, er det ikke så farlig med Jeg fikk en gang kjeft fordi jeg lånte bort et par dyre solbriller til en dame og hun mista så klart disse. Hun prøvde å påstå at jeg hadde fått de tilbake og at jeg mista de. Hva feiler det folk?? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har samme innstilling som deg. Hadde jeg vært sikker på at jeg hadde fått tilbake ting i samme tilstand, hadde det ikke plaget meg å låne bort mesteparten av det jeg eier. I dag er jeg veldig skeptisk til å låne bort ting, etter å ha måttet mase for i det hele tatt få tilbake ting etter mange måneder. Selv har jeg nærmest tvangstanker om å holde ting rene, hele og ikke for slitte, og da er det klart det irriterer meg å få igjen oppskrapte cd-er, eller bøker med flenger og eselører. Anonymous poster hash: 2935d...47f 1
Chien Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Så si nei da? Jeg tror ikke noen vil se på deg som en særing fordi du ikke låner bort dyre ting du er redd for. 1
Gjest RihannaNavy Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Haha... Jeg har ei veninne som ALLTID låner ting hos meg når hun er her... Klær, sminke, vesker, sko osv. Får dem aldri tilbake. Men jeg bruker å "stjele" det tilbake når jeg er hos henne og ser det liggende rundt omkring i leiligheten hennes da.. Så det går vel egentlig greit. Men noe dyrt hadde hun aldri fått lånt. En genser fra HM spiller ikke så stor rolle for meg
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Haha... Jeg har ei veninne som ALLTID låner ting hos meg når hun er her... Klær, sminke, vesker, sko osv. Får dem aldri tilbake. Men jeg bruker å "stjele" det tilbake når jeg er hos henne og ser det liggende rundt omkring i leiligheten hennes da.. Så det går vel egentlig greit. Men noe dyrt hadde hun aldri fått lånt. En genser fra HM spiller ikke så stor rolle for meg Har du sagt til henne? Anonymous poster hash: 0329b...480
Gjest RihannaNavy Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Har du sagt til henne? Anonymous poster hash: 0329b...480 Jepp, maser alltid masse før jeg får tingene mine tilbake (om jeg er så heldig å få dem tilbake) Men som sagt er det heldigvis ikke så dyre ting hun driver og "låner" av meg, da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå