Missy-M Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Jeg drar til Barcelona på fredag med en venninne. Skal kun være der til mandag. Noen som har noen tips om hva vi bør få med oss den lille perioden vi er der? Tenkte vi skulle bruke en del av lørdagen til shopping , blir deilig å få fornyet garderoben!!
Ingeborg Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Du må få med deg noe av arkitekturen til Gaudi, for eksempel Sagrada Familia-katedralen (stadig under bygging) eller Guel-parken. Anbefales veldig!
*Shira* Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Barcelona er en herlig by *drømmer meg tilbake*. Et shopping eldorado uten sidestykke. Jeg hadde villet satt av lørdag til shopping, og når dere er så utslitte at dere ikke orket mer, sleng dere ned på en fortausrestaurant og nyt livet. Hopp på turistbussene som kjører rundt allerede på fredag, da får dere et visst overblikk over byen. Et must er Barri Gotic. Bygningene, skjarmen, katedralen må bare oppleves. Sagrada er også et must, har dere dårlig tid dropp å gå inn. God tur!
la_luz Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Se på Gaudi's verker Picasso museumet - mest besøkte attraksjon Spis tapas på tapa tapa! Gå på Ramblas /Port Vell Sinnsykt bra shopping (Custo Barcelona) Sist men ikke minst pass på lomme bok/veske Barcelona er kjent for utrolig flinke fingerneme tyver.
smile Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Segrada Familia er flott! Parken til Gaudi er også fin. Verdt å dra på stranda og se på "fisken" hans der også. Den ser du ofte på bilder. Ellers prøv å oppleve byen! La Rambla er ei levende gate men pass på for tyver ja!!!! HOLD GODT PÅ VESKA. En underholdende ting kan være å sette seg på en benk eller bare stå og følge med på tyvene. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. De opptrer i gjenger og gir blikk på den utkårede! Kos dere med et herlig måltid med tapas og sangria som drikke. GOD TUR!
Missy-M Skrevet 28. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2004 Tusen takk for tips. Nå er jeg hjemme igjen, og har hatt en super tur!!! :-)
Gjest Phair Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Tusen takk for tips. Nå er jeg hjemme igjen' date=' og har hatt en super tur!!! :-)[/quote'] Fortell oss hvordan du har hatt det
Gjest Seleena Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Åååja, du er komen heim igjen ja *sletta*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå