Gå til innhold

tidenes VERSTE ons!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er ikke den som har ons ofte fordi jeg missliker å dele noe sånt med en random fyr, men i går fikk jeg i meg litt mye å drikke, å fant meg en fyr. men gud bedre!! ikke visste han hva han gjorde "der nede". var rett og slett vondt, å enten så var det duracell kanin eller så var det nesten ikkeno, han holdt på å sovne en gang å da ga jeg opp. la meg til å sove og orka ikke at han holdt rundt meg en gang. han hadde ikke drokki mye så det var ikke en unskyldning. HVA SKJER?? hvorfor bli med noen hjem om du ikke er tent på personen??? fikk meg en vekker på hvorfor jeg hater ons! det skjer ALDRI igjen!

måtte få ut litt frustrasjon for jeg føler meg jo ikke akkurat som en superelsker nå...



Anonymous poster hash: ac209...bee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Søren76

jeg er ikke den som har ons ofte fordi jeg missliker å dele noe sånt med en random fyr, men i går fikk jeg i meg litt mye å drikke, å fant meg en fyr. men gud bedre!! ikke visste han hva han gjorde "der nede". var rett og slett vondt, å enten så var det duracell kanin eller så var det nesten ikkeno, han holdt på å sovne en gang å da ga jeg opp. la meg til å sove og orka ikke at han holdt rundt meg en gang. han hadde ikke drokki mye så det var ikke en unskyldning. HVA SKJER?? hvorfor bli med noen hjem om du ikke er tent på personen??? fikk meg en vekker på hvorfor jeg hater ons! det skjer ALDRI igjen!

måtte få ut litt frustrasjon for jeg føler meg jo ikke akkurat som en superelsker nå...

Anonymous poster hash: ac209...bee

Find deg menn andre steder.

Om du virkelig er kåt Finder du da heller menn når du ikke er full vel Hehe

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle menn har ofte problemer med å bli (og forbli) harde. Neste gang sørg for at han ikke har drukket for mye. Min eneste ONS (som ble til noe mer litt senere, men begynte som ONS) var med en mann som drakk bare 1 øl og sa: Nå skal jeg ikke drikke mer, fordi jeg har lyst å ... så fullførte han ikke setningen, men jeg skjønte hva han mente ut fra blikket hans, hehehe.



Anonymous poster hash: b1b57...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

for å si det sånn, han blir ALDRI med meg hjem igjen. han hadde ikke problem med å bli hard eller noe. men det at han ikke aner hva han gjør og ligger der som et slakt så jeg må gjøre jobben det er nok til at jeg mister den lille lysten jeg hadde da det starta.

Klarer meg såppas bra uten menn så ONS tror jeg nok at jeg overlever :fnise:

gud så flaut....



Anonymous poster hash: 70657...3ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke den som har ons ofte fordi jeg missliker å dele noe sånt med en random fyr, men i går fikk jeg i meg litt mye å drikke, å fant meg en fyr. men gud bedre!! ikke visste han hva han gjorde "der nede". var rett og slett vondt, å enten så var det duracell kanin eller så var det nesten ikkeno, han holdt på å sovne en gang å da ga jeg opp. la meg til å sove og orka ikke at han holdt rundt meg en gang. han hadde ikke drokki mye så det var ikke en unskyldning. HVA SKJER?? hvorfor bli med noen hjem om du ikke er tent på personen??? fikk meg en vekker på hvorfor jeg hater ons! det skjer ALDRI igjen!

måtte få ut litt frustrasjon for jeg føler meg jo ikke akkurat som en superelsker nå...

Anonymous poster hash: ac209...bee

Oi. Han jeg ble med hjem må se på meg som tidenes verste ons. Jeg visste ikke hva jeg holdt på med, lot han gjøre hele jobben. Jeg var dødstrøtt og holdt på å sovne :sjenert:

Anonymous poster hash: 3ab63...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS i fylla er ikke alltid like vellykket og noen menn vet ikke hva de driver med. Jeg hadde et ONS med en jeg chattet med. Han skrev veldig bra og tente meg skikkellig så jeg kjørte hjem til ham kun for å ha sex. Høye forventninger... Som overhodet ikke ble innfridd. Sexen ga meg ikke en dritt. Han gjorde ingenting på/med meg. WTF? Han var yngre enn meg og har mye å lære...

Jeg har kun hatt fire ONS. Tre av disse var i fylla. To var vellykket. Den siste var mislykket fordi han ikke klarte å gjennomføre... Alkoholen fikk skylda så vi prøvde igjen på morgenen. Nope. Ikke stiv... Der og da følte jeg meg lite attraktiv og det var overhodet ikke morsomt. Så klarer han å si at jeg hadde så god selvtillit at det skremte ham! Det var han som sjekket opp meg!

Jeg kommer aldri til å ha ONS igjen da sjansen for at det blir mislykket er altfor stor...

Anonymous poster hash: aca68...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ONS i fylla er ikke alltid like vellykket og noen menn vet ikke hva de driver med. Jeg hadde et ONS med en jeg chattet med. Han skrev veldig bra og tente meg skikkellig så jeg kjørte hjem til ham kun for å ha sex. Høye forventninger... Som overhodet ikke ble innfridd. Sexen ga meg ikke en dritt. Han gjorde ingenting på/med meg. WTF? Han var yngre enn meg og har mye å lære...

Jeg har kun hatt fire ONS. Tre av disse var i fylla. To var vellykket. Den siste var mislykket fordi han ikke klarte å gjennomføre... Alkoholen fikk skylda så vi prøvde igjen på morgenen. Nope. Ikke stiv... Der og da følte jeg meg lite attraktiv og det var overhodet ikke morsomt. Så klarer han å si at jeg hadde så god selvtillit at det skremte ham! Det var han som sjekket opp meg!

Jeg kommer aldri til å ha ONS igjen da sjansen for at det blir mislykket er altfor stor...

Anonymous poster hash: aca68...5be

Eeeeh... 99% av alle ONS skjer nok i fylla..... Er jo hele poenget liksom.

Anonymous poster hash: cadd5...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har ONS av mangel på noe fast å forholde seg til. Mange av disse igjen er ikke i stand til å "få seg noe" på jevnlig basis og er dermed ute av trening (tru det eller ei, men dette gjelder også pene mennesker). Ikke rart erfaringene da blir så som så.

Sjøl er jeg i den situasjonen at jeg, som følge av godt over halvannet år uten sex, er helt ute av trening. Når jeg endelig en dag gjør suksess (om så skulle skje), vil det neppe være en vellykket affære (rent fysisk sett). Ikke av mangel på vilje til å yte mitt beste, men på grunn av ferdigheter som en gang var, men som nok har rustet med tiden.

Poenget mitt er, kjære kvinner, at stakkaren sikkert prøver sitt aller beste på å gjøre en god jobb for deg, selv om han ikke får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99%..? Haha. Neppe.



Anonymous poster hash: 3604d...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Mange har ONS av mangel på noe fast å forholde seg til. Mange av disse igjen er ikke i stand til å "få seg noe" på jevnlig basis og er dermed ute av trening (tru det eller ei, men dette gjelder også pene mennesker). Ikke rart erfaringene da blir så som så.

Sjøl er jeg i den situasjonen at jeg, som følge av godt over halvannet år uten sex, er helt ute av trening. Når jeg endelig en dag gjør suksess (om så skulle skje), vil det neppe være en vellykket affære (rent fysisk sett). Ikke av mangel på vilje til å yte mitt beste, men på grunn av ferdigheter som en gang var, men som nok har rustet med tiden.

Poenget mitt er, kjære kvinner, at stakkaren sikkert prøver sitt aller beste på å gjøre en god jobb for deg, selv om han ikke får det til :)

hah :P

Endret av HappyWaffle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeh... 99% av alle ONS skjer nok i fylla..... Er jo hele poenget liksom.

Anonymous poster hash: cadd5...8f1

Er det poenget? For meg er poenget med sex å få og gi nytelse...

Anonymous poster hash: aca68...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kryper frem og sier at jeg har opplevd det samme.

Ble med en fyr hjem etter fest og han var av samme ulla. Han bare lå der, rørte ikke på seg i det heletatt, virket som han holdt på å sovne. Jeg ble utrolig fornærma, endte med at jeg bare dro på meg klærna og gikk.

Nei ONS er ikke noe stas

Anonymous poster hash: 40924...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

for å si det sånn, han blir ALDRI med meg hjem igjen. han hadde ikke problem med å bli hard eller noe. men det at han ikke aner hva han gjør og ligger der som et slakt så jeg må gjøre jobben det er nok til at jeg mister den lille lysten jeg hadde da det starta.

Klarer meg såppas bra uten menn så ONS tror jeg nok at jeg overlever :fnise:

gud så flaut....

Anonymous poster hash: 70657...3ec

Så det du sier er egentlig at han oppførte seg som en dame på ONS? :tunge1:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kryper frem og sier at jeg har opplevd det samme.

Ble med en fyr hjem etter fest og han var av samme ulla. Han bare lå der, rørte ikke på seg i det heletatt, virket som han holdt på å sovne. Jeg ble utrolig fornærma, endte med at jeg bare dro på meg klærna og gikk.

Nei ONS er ikke noe stas

Anonymous poster hash: 40924...369

haha, det er så innmari kjedelig. hadde mest lyst til å be han om å dra på seg klærne å bestille en taxi hjem :P men det ble med tanken.

Anonymous poster hash: 70657...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er egentlig at han oppførte seg som en dame på ONS? :tunge1:

du har vært borti mange sånne?? kan ikke si hvordan det er å ha seg med dame på ons, men kan hvertfall si at jeg er ikke en av de :P haha :danse:

Anonymous poster hash: 70657...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...