Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Andre som av og til kjenner at det kan stikke/dunke bak øyet? Smerte? Mååå det være noe alvorlig ? Begynte plutselig å bli veldig vondt bak / i øyet. Går over, så kommer det igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg lurer litt på dette jeg og.... Har akkurat som ett "trykk" bak det ene øyet, veldig ubehagelig og vondt.... Anonymous poster hash: ac6f1...d2c
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Jeg lurer litt på dette jeg og.... Har akkurat som ett "trykk" bak det ene øyet, veldig ubehagelig og vondt.... Anonymous poster hash: ac6f1...d2c mhm. Det er borte nå, men det kommer ofte. Har lest at du egentlig skal kontakte legen da. Men det går jo bort? Bare at det kommer tilbake en annen dag:p
Gjest Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Dette får meg til å tenke på grønn stær (glaukom). Jeg har selv glaukom og når trykket er høyt, kan det dunke i øyet. Når øyet får forhøyet trykk, blir øyet litt størret og kan presses bakover, noe som kan føre til skader og i verste fall kan det føretil helt eller delvis blindhet. Det er erfor det er viktig å gå til lege når man kjenner disse smertene.
Sugerøret Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 kan være øyemigrene.Samt andre ting Om det vedvarer,kontakt lege
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå