Gå til innhold

Smerte/dunker bak øyet. normalt?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Andre som av og til kjenner at det kan stikke/dunke bak øyet? Smerte?
Mååå det være noe alvorlig ? :P
Begynte plutselig å bli veldig vondt bak / i øyet. Går over, så kommer det igjen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på dette jeg og.... Har akkurat som ett "trykk" bak det ene øyet, veldig ubehagelig og vondt....



Anonymous poster hash: ac6f1...d2c
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer litt på dette jeg og.... Har akkurat som ett "trykk" bak det ene øyet, veldig ubehagelig og vondt....

Anonymous poster hash: ac6f1...d2c

mhm. Det er borte nå, men det kommer ofte. Har lest at du egentlig skal kontakte legen da. Men det går jo bort? Bare at det kommer tilbake en annen dag:p

Skrevet

Dette får meg til å tenke på grønn stær (glaukom). Jeg har selv glaukom og når trykket er høyt, kan det dunke i øyet. Når øyet får forhøyet trykk, blir øyet litt størret og kan presses bakover, noe som kan føre til skader og i verste fall kan det føretil helt eller delvis blindhet. Det er erfor det er viktig å gå til lege når man kjenner disse smertene.

Skrevet

kan være øyemigrene.Samt andre ting

Om det vedvarer,kontakt lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...