Gjest Anonymia Skrevet 19. april 2004 #1 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg og samboern har lenge hatt temaet trekant på bane, som fantasikrydder under sex. Det var han som først brakte inn denne fantasien, til og med det at den tredje skulle være en mann, slik at de var to som ga meg all sin oppmerksomhet, og jeg ble etterhvert veldig tent og kåt ved tanken. Etterhvert ble tanken på å prøve det i virkeligheten, mer og mer lokkende for oss begge. Må opplyse om at han er 100% hetero, noe jeg var litt usikker på i begynnelsen når vi fantaserte, men som jeg nå er sikker på at han er. Jeg må også si at vi har et fantastisk fint forhold, vi har vært sammen i fire år, og er veldig glad i hverandre, og trygge på hverandre. Vi diskuterte gjennom alle sider ved å prøve, hvordan det ville oppleves, hvordan vi skulle treffe en annen mann, om samboern kanskje skulle bli sjalu osv, og følte at saker og ting var "gjennomsnakket". Vi la inn vår "profil" på en date-side, og fikk mange svar. Èt svar var mer interessant enn mange andre, og vi kom i kontakt med han, og bestemte oss for å treffe han til en første prat,i en annen by, på et anonymt sted. Vi likte han, og følte oss såpass trygge at vi kunne utveksle tlf.nr. Etter det så pratet vi en del på tlf, og bestemte oss for å spise middag sammen i Oslo nå på lørdag. Vi bodde på hotell, og han bor noen mil fra Oslo. Under den lange middagen ble vi mer og mer fortrolig med hverandre, og med litt vin innabords, så føltes det naturlig å invitere han med på hotellet. Alt skjedde liksom så naturlig, vi hadde en herlig natt, masse deilig sex, der jeg virkelig koste meg, både med samboern og med han, men den ene så på, eller med begge samtidig. Det var på ingen måte noen nedtur i forhold til fantasiene vi hadde hatt, snarer tvert i mot. Når han forsvant ut på morgenen(ganske fornøyd, tror jeg), så hadde vi en "evaluering", pluss masse mer sex utover formiddagen. Både samboern og jeg var veldig kåte av det vi hadde vært gjennom. Det fineste er jo at samboern min ikke føler sjalusi, fordi han vet at han den andre aldri blir noe annet enn en "utenforstående", som jeg ikke har noen følelser for, men kun som en "bidragsyter" til en spennede opplevelse for min kjære og meg. Tenk for en vidunderlig mann jeg har! Vi har ikke avtalt noe nytt møte, og vi har vel fått "trekant-dosen" vår for en stund. Tror ikke man skal overdrive, heller gjøre det til noe eksklusivt vi opplever en sjelden gang. Dette har vi da også gitt han andre beskjed om. Hadde noen spurt meg for noen år siden, om jeg skulle være med på en trekant, hadde jeg nok sagt nei. Ville bare meddele dere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #2 Del Skrevet 19. april 2004 Bra for deg. Hørtes spennende ut. Er litt misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. april 2004 #3 Del Skrevet 19. april 2004 Flott å høre om en fin fantasi som ble virkelighet på en god måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #4 Del Skrevet 19. april 2004 Gratulerer!!! Må dette være starten på noe fint og positivt for dere - som det har vært for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 Det er veldig sjelden at det går bra ettter man har satt fantasien ut i virkelighet. De aller fleste får vel problemer i ettertid. Kansje det hadde stilt seg annerledes om dere var edru? det sier litt da dere hadde noe innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymia Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 Det er veldig sjelden at det går bra ettter man har satt fantasien ut i virkelighet. De aller fleste får vel problemer i ettertid. Kansje det hadde stilt seg annerledes om dere var edru? det sier litt da dere hadde noe innabords. Hvis utgangspunktet er feil, at det ikke er noe begge går fullt og fast for, så kan det nok bli feil, kanskje....har du dårlige erfaringer? Vinen ikke hadde noe å si fra eller til. Det skjønner du kanskje når du vet at vi hadde en høyst edru prosess i forkant av denne middagen. Utfallet etter middagen var nok allerede bestemt, før vi fikk noe innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misunnelig Skrevet 19. april 2004 #7 Del Skrevet 19. april 2004 Høres kjempespennende ut! Men jeg kunne aldri tenke meg trekant med ei jente til. Tror ikke jeg hadde orket å se han ha sex med ei annen, hadde blitt kjempesjalu. Da kan jeg vel ikke akkurat lufte ideen om sex sammen med en mann til heller..... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #8 Del Skrevet 19. april 2004 Klart du kan det, misunnelig. Ikke alle menn drømmer om trekant med to jenter .... For mange hetero-menn er MMF-trekant den store drømmen ... oppleve en jente som gir seg hen til total nytelse ... WOW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #9 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kan ikke tro at noen som vil gjøre noe slikt mens de er i et fast forhold er 100% seriøst i forholdet sitt.. For da hadde de ikke tatt den risken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misunnelig Skrevet 19. april 2004 #10 Del Skrevet 19. april 2004 Hmmm... sier du det? Kanskje jeg kan ymte sånn aldri så forsiktig frempå om det en gang det passer seg slik likevel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. april 2004 #11 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kan ikke tro at noen som vil gjøre noe slikt mens de er i et fast forhold er 100% seriøst i forholdet sitt.. For da hadde de ikke tatt den risken!! Nå er jo ikke alle som deg. Det er en risiko å dra på seminar også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymia Skrevet 19. april 2004 #12 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kan ikke tro at noen som vil gjøre noe slikt mens de er i et fast forhold er 100% seriøst i forholdet sitt.. For da hadde de ikke tatt den risken!! Jeg tror du overdriver betydningen av det du kaller for "risken". Hvis man er i et fast, sterkt, trygt og seriøst forhold, og paret har brukt masse tid på å bygge opp lysten til det, og ikke minst snakke seg gjennom det, og på den måten utvikle prosessen sammen, så kan jeg ikke finne noen risker. Selv om ikke alle er like, så skyter du bom ved å påstå at vi ikke er seriøse i vårt forhold. Tvertimot. For oss var det en veldig spennende opplevelse, totalt "ufarlig" for forholdet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misunnelig Skrevet 19. april 2004 #13 Del Skrevet 19. april 2004 Bare et lite tankespinn: Hva om man ved å åpne for å ha sex med andre faktisk reduserer risken for utroskap og eventuell ende på forholdet? Om man har trekant med en ekstra (eller lignende) skulle man tro alt på andre siden av gjerdet ble mindre spennende i og med at det faktisk var tilgjengelig, men på begges premisser? Og om man åpner for sånt blir man kanskje ikke "lei" hverandre like fort i og med at man fikk testet ut nye ting med nye partnerer? Kanskje da risikoen for at man er utro med eller forelsker seg i kolleger og andre farlige vesener ble redusert? - bare et lite tankespinn som kanskje ikke er helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. april 2004 #14 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kan ikke tro at noen som vil gjøre noe slikt mens de er i et fast forhold er 100% seriøst i forholdet sitt.. For da hadde de ikke tatt den risken!! Jeg er enig i det du sier... På en måte. Det er en risk der, uansett hvor godt man kjenner hverandre og hvor mye man stoler på hverandre. Iallfall vet jeg selv at jeg kan reagere helt annerledes på ting som skjer enn det jeg var sikker på på forhånd. JEG hadde aldri kunnet hatt en trekant, verken med en mann eller kvinne. En episode med en kvinne ville revet meg i stykker av sjalusi, mens jeg vet nøyaktig hvordan en med en mann hadde virket på min kjære. Jeg er ALDRI sjalu til vanlig, og JA, jeg er svært trygg på og åpen i mitt forhold. Men sex for meg er så samkjørt med kjærlighet. Ikke for det, vi kan gjerne eksperimentere med både det ene og det andre uten at det er et fnugg av romantikk til stede, men det er fortsatt personlig og privat og ikke noe en utenforstående noen gang skal få ta del i. Men det er MEG, og mine meninger innebærer ikke at jeg tror det er umulig for noen å "har godt av" å dele en slik erfaring med kjæresten, og jeg er glad for innlegg som Anonymias som utvider mitt syn på ting en smule og får meg til å skjønne hvor annerledes folk kan ha det. Flott for dere at dere har gjennomført en felles fantasi, håper dere fortsatt ser tilbake på dette med glede etter at det har gått lang tid. Og at dere klarer å ha god og spennende sex bare med hverandre også, uten å oppleve at "det vanlige" blir for kjedelig etter å ha utforsket et nytt område. Utifra hovedinnlegget virker det som om det kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #15 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg skal ikke uttale meg for alle, men for oss er det helt avgjørende at det er en aktivitet vi gjør sammen, og fordi begge vil. Det er en fellesaktvitet innenfor rammen av forholdet. Begge to er alltid til stede - også når vi er sammen med andre par. Kanskje ikke like A4 som andre fellesaktiviteter og definitivt ikke for alle par, men ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymia Skrevet 19. april 2004 #16 Del Skrevet 19. april 2004 Bare et lite tankespinn: Hva om man ved å åpne for å ha sex med andre faktisk reduserer risken for utroskap og eventuell ende på forholdet? Om man har trekant med en ekstra (eller lignende) skulle man tro alt på andre siden av gjerdet ble mindre spennende i og med at det faktisk var tilgjengelig, men på begges premisser? Og om man åpner for sånt blir man kanskje ikke "lei" hverandre like fort i og med at man fikk testet ut nye ting med nye partnerer? Kanskje da risikoen for at man er utro med eller forelsker seg i kolleger og andre farlige vesener ble redusert? - bare et lite tankespinn som kanskje ikke er helt på jordet? Dette er en utradisjonell, men interessant måte å vinkle temaet på. Utroskap vil vi nok ha uansett, men jeg tror ikke "det er de samme type mennesker", som praktiserer vellykket trekantsex, og de som er utro mot sin partner. De som har trekantsex, gjør det ikke for at de har et behov for å "få bekreftelse", som derimot er hoveddrivkraften for de som er utro. Disse siste finner neppe trekantsex som en "erstatning" for å få bekreftet evnen til å være attraktiv. Jeg mener velfundert og "harmonisk" trekantsex på mange måter vitner om et par som er "solide" og pålitelige i sine relasjoner seg imellom. Det er min teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #17 Del Skrevet 20. april 2004 Hva om man ved å åpne for å ha sex med andre faktisk reduserer risken for utroskap og eventuell ende på forholdet? Der sier du det: "man åpner for sex med andre" Jeg tror veien til utroskap er veeeldig kort i det man åpner for å ha sex med andre enn sin partner, uansett i hvilket "forum". Tror nok ikke det finnes mange livslange trofaste ekteskap som har inkludert noen trekant, nei! Begynner man å bryte de elementære grensene for et forhold er man plutselig ikke egentlig i et eksklusivt og trofast forhold lengere, men man har selv tatt andre mennesker inn i tosomheten. Har man først sluppet dem inn blir man aldri kvitt skyggen av dem! Tro meg! Dette er farlige saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zinedane Skrevet 20. april 2004 #18 Del Skrevet 20. april 2004 En trekant skal jo være noe paret deler sammen, som de begge ønsker å dele. Å sammenligne det med utroskap blir jo fullstendig feil. Da han man ikke skjønt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #19 Del Skrevet 20. april 2004 En trekant skal jo være noe paret deler sammen' date=' som de begge ønsker å dele. Å sammenligne det med utroskap blir jo fullstendig feil. Da han man ikke skjønt mye.[/quote'] Jeg har sikkert ikke skjønt så mye, nei.. Trekant er jo sex med andre enn den man er sammen med (dvs utroskap!!!!!!! :evil: ) At den andre er der gjør det jo bare mer "godkjent" å ha sex med noen andre.. De som først har tillatt trekant, har ingenting å klage over når partnere er utro! :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zinedane Skrevet 20. april 2004 #20 Del Skrevet 20. april 2004 Utroskap kan kun defineres som noe man gjør bak ryggen på sin partner. Man skal absolutt ikke se bort fra at en trekant motvirker utroskapskultur i et forhold. Selv om det ideelle vel er at et par hverken praktiserer trekanter eller utroskap. Men mennesker er som det er sagt, forskjellige. Det som passer for noen, passer ikke for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå