Gå til innhold

Har jeg rett ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette spørsmålet passer vell kansje ikke inn her ...men fant ingenn bedre plasser ;) bare lurte på Om jeg har rett i at man ikke kan bli kidnappa og voldtatt vist man er kraftig . Siden jeg lever I alle fall i den Troen , nesten Alle vennine mine er kjempe forsiktige og tørr ikke gå ute seint på kvelden OSV. Men jeg er Liksom ikke redd i det hele tatt fordi jeg føler det aldrig kan skje meg :P jeg er da ganske kraftig , er vell rundt 166 og ligger på 65 kilo ;P noen som kan bekrefte om jeg har rett eller galt ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du tar feil. Ser uansett ikke at du er veldig "stor". Er man full og ung jente er det lurt å være forsiktig med å gå i mørke bakgater alene om natten. T.o.m. gamle damer på over 80 år har jo blitt overfallsvoldtatt den siste tiden.

Anonymous poster hash: 21598...78e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært 65cm høy og veid 166kg hadde jeg forstått hva du mente, men du er da helt normalvektig og i like stor fare som hvem som helst.

Anonymous poster hash: c6376...05f
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Feil. Alle kan bli utsatt for overgrep, overfall osv. Det ville vel vært lettere å forgripe seg på en utrent og overvektig person enn, en person som er mer fit. Det var bare et eksempel, ikke noen som helst mening ¨å fortelle at overvektige blir mer utsatt for overgrep osv...

Tror alle bør passe på seg selv når de er ute.

Anonymous poster hash: cd8c8...9bc
Skrevet

Jeg tror du Kan slappe av ;) hvem ville voldtatt deg når man kan voldta en med fin kropp ;) ( ikke at jeg har planer om det altså )

AnonymBruker
Skrevet

Feil, og dessuten er du ikke videre tjukk. Jeg er 173 og 110 kg, noe som knapt kvalifiserer til menneske iflg de fleste her inne, så jeg ligger i så fall en smule bedre an en deg ;)

Anonymous poster hash: 04633...02a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du bli voldtatt for det. 65 kg er ikke så veldig mye.

Anonymous poster hash: 7cf13...638
  • Liker 2
Gjest Radowan
Skrevet

År, ja. Her snakker vi om kilo.

Anonymous poster hash: 00b83...c60

Poenget er at det ikke bare er attraktive kvinner som blir voldtatt. Dersom en rynkete, gammel bestemor på 82 år kan bli voldtatt, kan nok også en ung kvinne som er 166 cm høy og veier 65 kilo også bli det.

Siden når er forresten 166 cm / 65 kilo å regne som tjukk/kraftig/feit/ikke-verdt-å-voldta-en-gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...