Ruby Skrevet 8. juni 2002 #1 Skrevet 8. juni 2002 Hei alle sammen! Er dere like spente som meg? Tenk, nå er det bare 2 uker igjen til den store dagen er der, på denne tiden er vi nok alle gifte. Ufattelig hvor fort tiden har gått. Vi har planlagt dette i over et år, og så er det plutselig bare 2 uker igjen. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg, og kan love med sikkerhet at jeg aldri har vært mer sikker på noe. Jeg elsker denne mannen så høyt, høyere enn himmelen..... Har aldri tvilt på det, bare blitt mer og mer sikker. Så, hvordan går det med alle dere andre? Er dere like spente som meg? Noen følelser dere har lyst til å dele eller? Jeg er bare glad og lykkelig og forventningsfull. Gruer meg litt til alle tårene som kommer til å sprette ut, men det hører jo også til på en sånn dag. Lykketårer er jo ikke så ille det.... Fikk inkallelse til samtale med presten 19. juni. Vi har også fått kvinnelig prest og det er veldig spennende synes vi begge. Noen andre som har kvinnelig prest? Uansett, lykke til alle sammen i videre forberedelser og planlegging og gjennomføring. 12
Gjest Lykke Skrevet 8. juni 2002 #2 Skrevet 8. juni 2002 Ja tenk at det bare er 2 uker igjen...vi har planlagt i 1 år og 4 mnd og det er deilig at det endelig nærmer seg dagen. Alt er i boks, tror vi. Igårsatte jeg sammen de siste bordkortene og det som står igjen av ting vi skal lage selv er kirkeprogrammene og bordplasseringskart. Maten er avtalt med hotellet og vinen er bestemt...blomstene tar jeg det litt med ro med, en god venninde av meg ordner brudebuketten og alle dekorasjonene. I dette øyeblikk sliter (?) min kjære seg gjennom sitt utdrikkingslag...han har hatt en heftig dag og natten blir sikkert ikke bedre. Så jeg får vel en sliten mann levert på døra i morgen. Mitt utdrikkingslag er ferdig og jeg hadde en drømmedag med gode venninder. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet de neste to ukene! Gleder meg vannvittig mye og ser frem til alle årene jeg skal dele med MITT hjertes utkårede!! Lykke til alle andre og!!12
Anki1971 Skrevet 9. juni 2002 #3 Skrevet 9. juni 2002 Kjenner sommerfuglene i magen begynner å komme mer og mer her jeg også. Akkurat nå gleder jeg meg veldig, men jeg har også gruet meg til det med å gå opp i kirken mens alle ser på meg. Uæææ..og jeg som hater oppmerksomhet. Men - det går kanskje bedre enn jeg frykter Det hjelper vel ikke akkurat på at jeg har sett to bryllup i løpet av den siste måneden, og går og funderer over hvordan i all verden jeg kan bli en brøkdel av så pene de brudene var. Men stort sett så bare gleder jeg meg - foreløbig Er så spent, så spent 12
viwi Skrevet 9. juni 2002 #4 Skrevet 9. juni 2002 Åja tenk bare 2 uker!!! Jeg er så spent og har fullt av sommerfugler i magen. Er rastløs og da jeg endelig fikk kjolen min ferdig levert igår og jeg prøvde den var jeg helt på gråten. Er på gråten for alt nå. ALT er rørende... Må nesten le av meg selv. Hvordan iallverden skal det bli på den store dagen??????? Heldigvis er det meste iboks. Men imorgen reiser jeg nordover hvor jeg bl.a skal prøvetime hos frisøren-det blir jo spennende om hun er flink..... og så skal jeg snakke med blomsterdama og bestemme blomstene i buketten... Ellers må jeg ordne ferdig bordkortene- det er bare å lime på e band og 2 ringer så det er ikke så mye. Selvsagt er det masse andre småting men det går nesten av seg selv... Jeg gleder meg så utrolig masse !!12
turnips Skrevet 10. juni 2002 #5 Skrevet 10. juni 2002 FØLER MEG AKKURAT SOM DERE!!! Sommerfugler i magen, innimellom t.o.m. litt kvalm... Gleder meg så utrolig, vi har også holdt på i over 1 år og planlagt å nå er den store dagen snart (endelig!) her. Jeg elsker kommende mann min mer og mer, men er likevel meget nervøs! Kommer jeg til å grine i kirka, vil jeg besvime eller snubble, er det noe jeg har glemt? Samboeren min gruer seg for sin tale, jeg har lagd en sang får å slippe grue meg for det i alle fall. Vi har også en kvinnelig prest og skal ha vielsen på to språk. Er derfor litt nervøs også for at vielsen skal bli for lang. Presten er "meget glad" i å snakke. Jeg spurte henne om vi kunne fjerne den ene salmen for å korte seremonien litt men hun synes ikke vi kunne det, hun spurte derimot om vi kunne ha en vielse i 40 minut! Jeg synes dette var meget lang tid. Hvor lang vielse skal dere ha? Ellers prøver jeg å kose meg så godt det går, har ferie og nyter det fine været. Holder på med de siste forberedelserne men begynner å bli ferdig. Kos dere jentter, denne tiden får vi aldrig tilbake.12
'Lilly' Skrevet 10. juni 2002 #6 Skrevet 10. juni 2002 Vil bare ønske alle 22. junibruder LYKKE TIL!!! Håper dere får en strålende dag!!! Kos!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå