Gå til innhold

Hvor skal jeg berøre han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en veldig deilig mann, vi har teaset hverandre med tlfsex og bilder. Vi har ikke hatt sex ennå. Om noen dager skal jeg på besøk til han og håper jo det vil skje noe! :) men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram? Det er veldig lenge siden sist fra min side.. Hvor skal jeg starte med å berøre han? Låret? Penis utenpå buksa? Noen forslag?

Anonymous poster hash: 268dc...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nakken. Håret. Halsen. Kinnet. Håret. Kysse. La hendene få gå sine egne veier, få vandre som de selv vil, få utforske helt av seg selv. Ikke tenk, bare nyt.



Anonymous poster hash: 8c3e9...ac9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken. Håret. Halsen. Kinnet. Håret. Kysse. La hendene få gå sine egne veier, få vandre som de selv vil, få utforske helt av seg selv. Ikke tenk, bare nyt.

Anonymous poster hash: 8c3e9...ac9

Dette hørtes egentlig fantastisk ut! :) Ikke tenke noe særlig på det og bare la armene kose rundt om.

Anonymous poster hash: 8ac14...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofte, skulderblad, lår, hender osv. I tilleg til det første posteren sa. Ville ha unngått håret og nakken, eller i alle fall vert forsiktig. Å bli tatt i håret kan være fantastisk deilig, men det er og mange som ikke liker det. Nakken er ikke ett sted som faller meg naturlig i første omgang.

Skulderblad derimot, eller rett under er ofte ett naturlig sted å ta hvis du følger etter ham i gjennom en dør eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken. Håret. Halsen. Kinnet. Håret. Kysse. La hendene få gå sine egne veier, få vandre som de selv vil, få utforske helt av seg selv. Ikke tenk, bare nyt.

Anonymous poster hash: 8c3e9...ac9

Enig i denne !

Min kjæreste responderer i tillegg veldig positivt når jeg stryker han på ryggen og overkroppen. Vi har alle ulike preferanser, så du må bare prøve deg frem å se hvordan din date reagerer når du berører han på ulike steder på kroppen ;)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 49e7f...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På innsiden av armene... Helt utrolig deilig og følsomt, spesielt i gropen på innsiden av albuen.....

La fingrene gå fra innsiden av hendene og helt til opp under armene. Sinnsykt deilig.



Anonymous poster hash: b1e69...5b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dater en veldig deilig mann, vi har teaset hverandre med tlfsex og bilder. Vi har ikke hatt sex ennå. Om noen dager skal jeg på besøk til han og håper jo det vil skje noe! :) men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram? Det er veldig lenge siden sist fra min side.. Hvor skal jeg starte med å berøre han? Låret? Penis utenpå buksa? Noen forslag?

Anonymous poster hash: 268dc...dc5

For all del ikke begynn med penisen! Han har en hel kropp som trenger berøring og kan gi ham nytelse! Jeg mener at de fleste menn forventer at dama skal røre på penisen, men så lenge du utsetter det og bygger spenningen rundt berøring av andre kroppsdeler, blir det enda bedre for ham. Tror jeg (uten å være en mann :fnise: )

Anonymous poster hash: 6a894...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...